loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 156 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
هواداران تراکتور برای من سنگ تمام می گذارند و در دو سال گذشته هر وقت با ذوب به تبریز رفته ام تشویقم کرده اند اما مسئولان تراکتور به من زنگ نزده اند و پیشنهادی نداده اند. قرارداد من تمام است و فصل آینده می توانم تیم بعدی ام را انتخاب کنم»

 


پیام صادقیان با بازی های خوبی که در ترکیب ذوب آهن انجام داده پیشنهادهایی را دریافت کرده. شایعه شده تراکتور سفت و سخت این مهاجم تبریزی را می خواهد. صادقیان از علاقه خود برای بازی در تراکتور پرده برمی دارد و می گوید:« پیشنهادی از باشگاه تراکتور به دستم نرسیده. هواداران و لیدرهای تراکتور به من زنگ می زنند و می گویند چرا به تراکتور نمی آیی؟ هواداران تراکتور برای من سنگ تمام می گذارند و در دو سال گذشته هر وقت با ذوب به تبریز رفته ام تشویقم کرده اند اما مسئولان تراکتور به من زنگ نزده اند و پیشنهادی نداده اند. قرارداد من تمام است و فصل آینده می توانم تیم بعدی ام را انتخاب کنم»
 
از صادقیان می پرسیم دوست داری به تراکتور بروی که در جواب می گوید:« دوست دارم به تراکتور بروم. هر چه باشد تیم شهرم است و پدرم هم در این تیم بازی کرده. مهمتر از همه هواداران تراکتور واقعا دوستم دارند. این برای یک بازیکن خیلی مهم است که هواداران یک تیم دوستش داشته باشند خصوصا هواداران خونگرم تراکتور»
 
صادقیان درباره شرایط ذوب آهن می گوید:« در بازی های ذوب خیلی موقعیت خراب می کنیم. نمی دانم چه شده اما اگر موقعیت هایمان را گل می کردیم الان نیمه بالای جدول بودیم. توپ های ما درون دروازه نمی رود و انگار طلسم شده ایم»
 
صادقیان درباره ماندن ذوب در لیگ برتر می گوید:« تمام تلاشمان را می کنیم در لیگ برتر بمانیم. اگر از همان اول به فکر ذوب بودند این اتفاقات برای ما نمی افتاد. از وقتی آقا فرهاد آمده عالی بازی می کنیم. با کاظمی بهترین فوتبال لیگ را بازی می کنیم اما چه سود که بدشانس هستیم و توپ هایمان داخل دروازه نمی رود. نمی گذاریم تیم بیفتد و شک نکنید تمام تلاشمان را به خرج می دهیم تا سقوط نکنیم. اگر تیم را نگه داریم برای سال آینده تیم خوبی تشکیل خواهد شد . فقط امیدوارم که بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم»
 
صادقیان درباره شایعه حضور در پرسپولیس می گوید:« داستان پرسپولیس بماند برای پایان فصل. فعلا تمرکزم روی ذوب است تا در این دو بازی بتوانیم 6 امتیاز کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم»
 
گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 4,936
  • بازدید کلی : 140,041