loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 95 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

 قاسم دهنوی هافبک تیم تراکتورسازی در خصوص حواشی اخیر و دعوای دهنوی با آذرنیا اظهار داشت :

نمی خواستم مصاحبه کنم و تا بازی الشباب حرف نمی زنم فقط می خواهم چند کلمه با اشخاصی که حاشیه سازی می کنند حرف بزنم.من نمی دانم این حرف ها از کجا در می آید ، فقط می توانم بگویم که من با سرپرست تیم یعنی آقای آذرنیا به شدت رفیق هستم و هیچ حرفی و مشکلی در عربستان با یکدیگر نداشتیم ، در یکی از خبر ها هم به تازگی آمده است که تونی از من خواسته تا تعویض بشوم و من قبول نکردم که اینطور نیست و اشتباه نوشته شده است ، همه این حواشی را تکذیب می کنم و می گویم که این حواشی اخیر دروغ است ، نمی دانم چرا فقط با قاسم دهنوی مشکل دارند ، نه دعوایی بود نه اعتراضی ، از هواداران می خواهم با حمایت همه جانبه خود و حضور پر شور در بازی روز چهارشنبه نشان دهند که باشگاه تراکتورسازی چقدر حامی دارد و این را هم بگویم که من در تمرینات حضور دارم و با روحیه بالا و با قدرت برای بازی الشباب آماده می شوم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 543
  • بازدید سال : 5,034
  • بازدید کلی : 140,139