loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 2283 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

جعفري: اوليويرا بايد پاسخگوي لجاجتش باشد


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: اوليويرا در استفاده از دهنوي لجاجت کرده و بايد پاسخگوي اين لجاجت باشد.

 

محمدحسين جعفري در مورد شکست تراکتورسازي مقابل الشباب عربستان گفت: الشباب حرفه‌اي تر عمل کرد و توانست با استفاده از اشتباه بازيکنانمان گلزني کند. اين آخرين شکست تراکتورسازي نخواهد بود و راه پيروزي نيز بسته نشده است. با تلاش بيشتر و هوشياري مي‌توانيم با کسب پيروزي در دو مسابقه پاياني شرايطي بهتري را در جدول پيدا کنيم و به دور بعد صعود کنيم. ديديد سپاهان و استقلال که دو برابر ما قوي‌تر است مقابل رقباي خود شکست خوردند.

به گزارش فارس،جعفري در مورد ضعيف شدن فوتبال ايران اظهار داشت: کاملا موافق اين موضوع هستم. فوتبال ايران راه خود را اشتباه طي مي‌کند. در فوتبال مردان تحول‌ساز نداريم و بايد تحولات زيادي را از هر جهت ايجاد کنيم. متاسفانه هر کس به شخصي اعتراض دارد. يک نفر مي‌گويد رئيس فدارسيون بايد عوض شود. ديگري به مدير و عده‌اي به بازيکن اعتراض دارند. برخي به دنبال ايجاد بازيکن سالاري هستند. خيلي خودمان را گرفتار کرديم و واقعيت اين است که تنها به دور خودمان مي‌چرخيم.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد اينکه تراکتورسازي بازي خوبي انجام داد اما در پايان مسابقه هواداران به او اعتراض کردند، اظهار داشت: وقتي 5 موقعيت را به گل تبديل نمي‌کنيم من مورد هجمه قرار مي‌گيرم. البته خدا را شاکرم که اعتراضات به سوي من است و تيم در آرامش مي‌تواند به کار خودش ادامه دهد. در ليگ برتر شانس قهرماني داريم و در آسيا نيز مي‌توانيم به مرحله بعدي صعود کنيم. تحمل زيادي دارم و کارمان را با قدرت دنبال مي‌کنيم.

وي افزود: اين اتفاقات و جوسازي ها مدتي است کليد خورده و براي اين است که از زمان حضورم در تراکتورسازي با قدرت کارم را دنبال کردم و توانستم دست مافيا را قطع کنم. به خاطر اينکه متوجه شدند قصد ورود به انتخاب شوراها را دارم و در صورت رقم خوردن اين اتفاق مي‌توانم روي ساير باشگاه‌ها تاثير بگذارم و مافيا خيلي از فوتبال دور خواهند شد، عده‌اي چنين حاشيه‌سازي‌هايي انجام مي‌دهند. هميشه خودم را سرباز وطن دانستم و دنبال موفقيت کشورم بودم و در خانواده‌اي زندگي مي‌کنم که هميشه آرزوي سربلندي ايران را داشته است.

جعفري در مورد اينکه به نظر مي‌رسد تراکتورسازي از درون دچار حاشيه‌هايي شده است و بازي نکردن دهنوي و يا مشکلي که براي ابراهيمي به وجود آمد آنها را با دردسر روبرو کرده است، گفت: در اين ارتباط ده‌ها جلسه گذاشتيم. بعد از ديدار مقابل الشباب که توني اوليويرا از دهنوي استفاده نکرد از او توضيح خواستيم و با کادر فني و دهنوي صحبت کرديم و مشکلات حل شد. ابراهيمي نيز عليه باشگاه مصاحبه کرده بود اما او را بخشيديم تا تيم بتواند از او استفاده کند. با اين وجود متاسفانه اليويرا در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي در پاسخ به سؤال خبرنگاري در مورد دهنوي اعلام کرد به دليل مصاحبه او عليه کادر فني دهنوي را در زمين قرار نداده است و به نوعي ايشان مجددا لجاجت کرده است. اوليويرا بايد پاسخگوي اين لجاجت باشد و نبايد منافع تيم را به خاطر لجاجت شخصي از بين ببرد.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد عدم همزماني برخي بازي‌ها در هفته سي و سوم گفت: ‌نمي‌داند سازمان ليگ چه مي‌کند. آنها به هيچ وجه منافع باشگاه‌ها را در نظر نمي‌گيرند و دائما بهانه نداشتن وقت را مي‌گيرند. نبايد منافع باشگاه‌ها و سرنوشت‌شان به خاطر برنامه‌ريزي غلط از بين برود. مي‌دانيد برگزار نشدن بازي‌هاي هفته‌هاي آخر مي‌تواند چه لابي‌هايي را به وجود بياورد و با کوچک‌ترين اتفاق فوتبال دچار حاشيه‌هاي فراوان مي‌شود.

جعفري در پايان تاکيد کرد: به هر حال شرايط بسيار حساس است. خدا را شکر مي‌کنم اگر شعاري داده مي‌شود عليه من است و تيم با تمرکز مي‌تواند فوتبال خود را دنبال کند. در بازي‌هاي پاياني به دنبال جبران نتايج‌مان هستيم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 4,775
  • بازدید کلی : 139,880