loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 255 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (6)

فوري! نكونام دقايقي پيش قرارداد خود را با تيراختور ثبت كرد

 به نقل از يك منبع بسيار موثق دقايقي پيش جواد نكونام،كاپيتان تيم ملي و بازيكن فصل گذشته استقلال تهران قرارداد خود را با تيراختور نهايي كرد و به مدت يك فصل به تيم تيراختور آذربايجان پيوست.

البته هنوز اين خبر طبق گفته راوي رسانه اي نشده است و اگر اين موضوع صحت داشته باشد تيم تيراختور در روز آخر يكي از پر سر و صداترين نقل و انتقالات خود را انجام داده است. به محض دريافت اخبار تكميلي،توضيحات بيشتري را در مورد اين نقل و انتقال در اختيار شما هواداران خواهيم گذاشت.

امین بازدید : 196 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (2)

گسترش فولاد در تهران دو بازی تدارکاتی برگزار می کند.

به گزارش اوج نیوز،تیم گسترش فولاد که جمعه شب برای برپایی اردویی 9 روزه به تهران می آید،در این مدت با تیم های سایپا و نفت تهران دو مسابقه تدارکاتی برگزار می کند.

گسترش فولاد در هتل المپیک تهران مستقر خواهد شد.

 

امین بازدید : 245 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 داوود نوشی صوفیانی دروازه بان فصل گذشته تیم شهرداری که به همراه این تیم موفق شده بود به لیگ برتر صعود کند با امضای قراردادی یک ساله و البته قرضی به تیم تیراختور پیوست.
 
 

امین بازدید : 1464 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (4)

  مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مجید جلالی سرمربی تراکتور سازی جلال چراغپور را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرده است و قرار است تا فردا کادر فنی خود را بطور کامل به ما معرفی کند.

امین بازدید : 1807 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (2)

 

کرار که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد و در تبریز بسیار محبوب است هم اکنون در تیمی بازی نمی کند و "آزاد" به شمار می اید.

اخباری مبنی بر احتمال حضور این بازیکن در تیم تراکتورسازی به گوش می رسد.با این حال گفته می شود بر سر مسایل انضباطی این بازیکنTصحبت هایی میان مدیران باشگاه رد و بدل شده است.

 

 

امین بازدید : 223 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت   رسمی ، مرتضی اسدی مدافع و کاپیتان تیم تراکتورسازی ، صبح امروز با حضور در باشگاه قرار داد خود را برای فصل جدید تمدید کرد.
اسدی پس از صحبت با زینی زاده مدیر عامل باشگاه برای فصل جدید به توافق رسید و با امضای قرارداد برای 4 سال متوالی سرخ پوش باقی ماند.

امین بازدید : 170 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

با آمدن لک احتمال جدایی ثابتی قوت گرفت

  حامد لک دروازه بان ملی پوش و جوان تیم صبای قم با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست ، از این رو مهدی ثابتی که گفته می شود پیشنهاداتی را هم دارد قصد جدایی دارد.

 

گفته می شود ثابتی از تیم های کرمانی ، تهرانی و اصهانی پیشنهاد دارد.

امین بازدید : 178 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

به نقل از سایت رسمی ، محسن دلیر بازیکن فصل گذشته تیم گسترش فولاد با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست.


دلیر در تیم قبلی خود در پست فوروارد بازی می کرد و در 1995 دقیقه بازی با زدن یازده گل و دادن 7 پاس گل از بازیکنان موثر و آقای گل این تیم محسوب می شود.

لازم به ذکر است که محسن دلیر به عنوان سهمیه لیگ یک به تراکتورسازی پیوسته است.

 

محسن دلیر 25 سال سن دارد و آقای گل تیم گسترش فولاد نیز می باشد.

امین بازدید : 139 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

 



باشگاه تراکتورسازي با مجيد جلالي براي سرمربيگري اين تيم به توافق رسيد.

  


به گزارش فارس، امشب جلسه هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي براي انتخاب سرمربي اين تيم برگزار شد و از بين گزينه‌هاي مايلي‌کهن، مجيد جلالي و دو گزينه خارجي، سرانجام مسئولان باشگاه مجيد جلالي را انتخاب کردند.

امین بازدید : 132 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مـدیـرعـامـل باشگـاه تراکتــور گفت:بهتــرین گزینــه را بـرای تیــم انتخــاب مــی کنیـــم.



حمید زینی زاده گفت : رقم درخواستی این مربی با مبلغی که باشگاه در نظر گرفته بود، اختلاف فاحش داشت، از این رو تصمیم گرفتیم با گزینه های دیگری برای سرمربیگری تیم وارد مذاکره شویم.

وی بدون اشاره به رقم درخواستی منصور ابراهیم زاده از باشگاه تراکتور گفت: متاسفانه رقم های درخواستی، نجومی شده به صورتی که ارقام درخواست شده از سوی مربیان بیش از ۱۰ میلیارد ریال است و باشگاه قادر به تامین این مبالغ برای مربیان نیست.

حمید زینی زاده درباره اینکه گفته می شود باشگاه تراکتور با فرهاد کاظمی و مجید جلالی مذاکره کرده است اظهار داشت:هنوز مشخص نیست که چه فردی سرمربی ما شود.ما با فرد خاصی مذاکره نکرده ایم.این دو گزینه هم در رسانه ها مطرح شده اند، اما در جلسه ایکه چهارشنبه شب برگزار می کنیم تصمیم نهایی را می گیریم.

وی درباره اعتراضات برخی هواداران تراکتور به عدم انتخاب منصور ابراهیم زاده عنوان کرد:ما تا شروع لیگ برتر که 21 تیر است ،فرصت کافی داریم.هواداران حوصله کنند و مطمئن باشند بهترین گزینه ای که امکانش باشد را به عنوان سرمربی انتخاب می کنیم تا خواسته آنها هم تامین شود.تراکتور در فصل آتی هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی ظاهر می شود.

امین بازدید : 133 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

منصور ابراهیم زاده گفت: تبریز محلی است برای رشادت، عشق و صفا.

وی در گفت و گویی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من اصلا به پرسپولیس فکر نمی کردم و الان هم نمی کنم. در کربلا که بودم رویانیان تماس گرفت و از من پرسید می تواند نامش را در هیات مدیره به عنوان یک گزینه مطرح کند یا خیر که من جواب مثبت دادم. من هیچ مذاکره ای با پرسپولیسی ها نکردم و این بحثی بوده که در رسانه ها عنوان شده است.

سرمربی پیشین نفت تهران درباره روند مذاکراتش با تراکتورسازی تاکید کرد: من 3، 4 مرتبه با آقای زینی زاده صحبت کرده ام اما هنوز چیزی قطعی نیست. درباره مردم تبریز باید بگویم این شهر محلی است برای رشادت، عشق و صفا که بین مردمانش برای موفقیت افرادی که دوستشان دارند همدلی خاصی وجود دارد. درباره تبریز می توانم بگویم یاشاسین آذربایجان!

ابراهیم زاده درباره اظهارات زینی زاده مبنی بر اینکه منتظر پاسخ او است، خاطرنشان کرد: پس من هم منتظر تماس زینی زاده هستم تا پاسخم را به او بگویم. به هیچ کس هم جز او نمی گویم جوابم چیست.

وی در پایان افزود: از همه آنهایی که حمایتم کردند تا امروز چند پیشنهاد خوب داشته باشم تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم روزی پاسخ محبت هایشان را بدهم.

امین بازدید : 116 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فوری : منصور ابراهیم زاده تراکتوری شد

دقایقی قبل منصور ابراهیم زاده با حمید زینی زاده مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی به توافقات اولیه رسید و برای پیوستن به تراکتورسازی مذاکرات اولیه صورت گرفت تا روز سه شنبه با عقد قرارداد و نهایی شدن این توافقات به صورت رسمی سر مربی فصل بعد تراکتورسازان شود.

امین بازدید : 125 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باشگاه تراکتورسازی تبریز باب مذاکره با ˝ارنست میدن دورپ˝ آلمانی را باز کرده است.میدن دورپ در يك قدمي نيمكت تراكتور

به گزارش پورتال هواداران تیراختور آذربایجان به نقل از پانا، در پی تغییر و تحولات صورت گرفته در راس کادر اجرایی باشگاه تراکتورسازی در حالی که "حمید زینی‌زاده" مدیر عامل تراکتورسازان از مذاکره مدیره باشگاه با 5 گزینه داخلی خبر داده بود، از تبریز خبر می رسد که مذاکرات اولیه با "میدن دروپ" منتج به حصول توافق شفاهی شده است.

منصور ابراهیم‌زاده، حسین فرکی، محمد مایلی‌کهن، مجید جلالی 5 مربی ایرانی هستند که قرار بود تا روز دوشنبه آینده نام یکی از آنان به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی معرفی شود.

ارنست میدن دورپ که همبازی علی دایی در تیم آرمنیا بیلفلد بود بین سال‌های 2004 تا 2005 هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده داشت.

این مربی 54 ساله تاكنون مربیگری تیم های اینتراخت نوردون، راینه، گوترس لوه، آرمینیا بیله فلد، اوردینگن، بوخوم، كایزرشیفس افریقای جنوبی و چانگون یاتای چین را برعهده داشته است.

امین بازدید : 126 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: جعفری ستاد انتخاباتی تشکیل داده و درگیر امور شخصی اش است.

حمید زینی زاده در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره مراحل انتخاب سرمربی جدید تراکتور عنوان کرد: قرار بود ابراهیم زاده و فرکی تا روز پنجشنبه به ما خبر بدهند اما این اتفاق نیفتاد و ما تا فردا برای جواب آنها صبر می کنیم. اگر جواب دادند که یکی سرمربی می شود و اگر نه جلسه هیات مدیره تشکیل می شود و گزینه های بعدی را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: من فکر نمی کنم ابراهیم زاده سرمربی پرسپولیس شده باشد. در هر صورت ابراهیم زاده و فرکی همچنان گزینه های اول ما هستند و تا فردا منتظر آنها می مانیم.

زینی زاده در پایان درباره شایعه دخالت جعفری مدیرعامل پیشین در امور باشگاه افزود: چنین چیزی صحت ندارد. چون نه جعفری فرصت چنین کاری را دارد و نه من وقت دارم از او مشاوره بگیرم. جعفری ستاد انتخاباتی تشکیل داده و درگیر امور شخصی اش است.

امین بازدید : 134 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرپرست فصل گذشته تراکتورسازی گفت: در تبریز خودی ها برای کار کردن شرایط سختی دارند.

حسن آذرنیا در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی عنوان کرد: من زیاد در جریان امور نیستم و آقای زینی زاده بهترین پاسخگو است. ایشان به من لطف داشتند و اعلام کردند که برای فصل آینده مسئولیت فنی را بپذیرم اما شخصا این موضوع را رد کردم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در تبریز خودی ها برای کار کردن شرایط سختی دارند و به همین خاطر از ابتدا اعلام کردم به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازی نمی نشینم.

آذرنیا در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان سرپرست با تراکتورسازی همکاری می کند، افزود: منتظر هستم باشگاه به من سمت جدیدم را اعلام کند. به آقای زینی زاده هم گفته ام هر کمکی که بخواهند برای موفقیت تراکتورسازی انجام خواهم داد.

امین بازدید : 111 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پس از اینکه گزینه های بومی نیمکت تراکتورسازی در پیچ خم اما و اگرها گیر کرده اند، جنجالی ترین مربی خارجی سال های اخیر به نیمکت سرخپوشان نزدیک می شود.

مذاکرات سران تراکتورسازی با سرمربی کروات به گزارش  سایت گل، در حالی که مدیر عامل جدید تراکتورسازی خبر از گفتگو با منصور ابراهیم زاده و حسین فرکی می داد ظاهرا تا این لحظه از طرف این مربیان چراغ سبزی به مسئولین این تیم روشن نشده است. در چنین شرایطی گزینه های بومی نیز در اما و اگرهای مسائلی مختلفی قرار دارند که فعلا شانس آنها را به حداقل رسانده است.

در این میان با توجه به خبرهای رسیده مذاکراتی با لوکا بوناچیچ در ارتباط با هدایت تراکتورسازان صورت گرفته که باید منتظر ماند و دید که جنجالی ترین مربی خارجی سال های اخیر با این تیم به توافق نهایی خواهد رسید یا نه؟

 

 

امین بازدید : 133 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

از تیم استقلال هم پیشنهاد دارم ولی همانطور که گفتم اولویتم تراکتورسازی است.



به گزارش   جام ورزشي؛ قاسم دهنوي در تراكتورسازي مي‌ماند يا از اين تيم جدا مي‌شود. او كه ابتداي فصل مدعي بود از انتخاب تراكتورسازي پشيمان است حالا حرف‌هايي مي‌زند درست برعكس گذشته.



دهنوي مي‌گويد: «از حضور در تراكتور پشيمان نشده بودم. اوايل فصل شرايط برايم سخت بود و پنج، شش هفته زمان برد تا در تراكتور جا افتادم و همه چيز به روال عادي بازگشت.»



او در خصوص احتمال تمديد قراردادش با اين تيم مي‌گويد: «اولويت من ماندن در تراكتورسازي است. قرار است مسئولان باشگاه تا آخر هفته با بازيكنان مورد نظرشان صحبت كنند. من هم تا آخر هفته منتظر مي‌مانم. در غير اين صورت به پيشنهادهاي ديگرم فكر مي‌كنم. اولويتم تراكتورسازي است ولي از استقلال هم پيشنهاد دارم و شايد به اين تيم رفتم.»

امین بازدید : 284 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در اقدامی غیر منتظره قصد دارند ارنست میدن دروپ آلمانی سرمربی سابق این تیم را برای فصل آینده سرخپوشان تبریز انتخاب کنند.

یک مقام آگاه از باشگاه تراکتورسازی خبر از مذاکره مدیران این باشگاه با ارنست میدن دروپ داد. این مربی آلمانی که حدود هشت سال پیش در تبریز به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی فعالیت می کرد، گویا بار دیگر هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. میدن دروپ طی سال های 2004 و 2005 سرمربی تیم تراکتورسازی در لیگ دسته اول بود اما وی در رساندن این تیم تبریزی به لیگ برتر توفیق نیافت. گفته می شود قرار است دستیاران میدن دروپ از مربیان بومی باشند. این مربی آلمانی در تیم های مختلف کشور خود مربیگری کرده و یک فصل نیز سرمربی تیم آرمینیا بیله فیلد که علی دایی را در خدمت داشت، حضور داشته است. تراکتورسازان همزمان با دو، سه مربی دیگر از جمله منصور ابراهیم زاده، حسین فرکی و رسول خطیبی نیز مذاکره می کنند.

 

امین بازدید : 130 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 
منصور ابراهيم‌زاده را بايد سرمربي تراکتور دانست. اين نه حرف امروز که توافق يک ماه گذشته است. همان زمان که سناريوي اخراخ توني نوشته مي‌شد نام جانشين او هم مشخص شد. اين البته اگر اقدامي اخلاقي هم نباشد تدبيري حرفه‌اي است و قابل دفاع. هر چند محبوبيت آشکار توني، احساس هوادار را درگير خود کرده باشد اما انگار «عبور» از اين پرتغالي دوست داشتني تصميمي «ناگزير» بود. نه البته به خاطر اتهامات ناجوانمردانه‌اي که امروز به او – و در غياب او – زده مي‌شد که تنها به دليل «نوسان ارز» و رژيم اقتصادي باشگاه.

امین بازدید : 125 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی تراکتور ، امروز خبری مبنی بر بدهی هشت میلیاردی تراکتور در خروجی یکی از سایت های به اصطلاح خبری منتشر شد ، اولا بدهی تراکتور در این فصل چهار میلیارد باقی مانده است که تراکتور سه میلیارد تومان طلب کار است ، دو میلیارد از طرف فدراسیون از بابت حق پخش و تبلیغات دور زمین و یک میلیارد هم اسپانسری های روی لباس و پولی که کنفدراسیون آسیا به باشگاه خواهد داد.

پس فقط یک میلیارد باقی خواهد ماند ، تراکور در فصل قبل هم بدهی 700 میلیونی داشت که آن نیز در حال پرداخت شدن است و در جمع کل در مدیریت سردا جعفری باشگاه تراکتورسازی ، فقط یک میلیارد 700 میلیون تومان از برنامه هایش عقب است و این در حالی است که سردار جعفری چهار میلیارد از بدهی های مدیریت قبلی را نیز پرداخت کرده است.

امین بازدید : 116 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



منصور ابراهیم زاده برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور خواسته هائی دارد که اجابت آنها می تواند این چهره موفق در عرصه مربیگری را به نیمکت هدایت فنی تراکتور نزدیکتر کند.



امین بازدید : 126 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی تراکتور منصور ابراهيم‌زاده که از باشگاه تراکتور سه روز وقت خواسته بود امروز چهارشنبه فرصت سه روزه او به پایان می رسد.آقای زینی زاده که برای پیگیری حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین و کارهای اداری باشگاه در تهران به سر می برد با فرکی و نماینده ابراهیم زاده به دلیل سفر وی به کربلا دیدار کرده است.

امین بازدید : 127 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آرزه کاماچو هافبک بولیوقرار است مذاکرات نهایی بین آرزه و مسولان سپاهان و تراکتور سازی طی چند روز آینده انجام شود.یایی استقلال که در ابتدای نیم فصل از تیم شارلوای بلژیک به جمع آبی پوشان اضافه شده است این روزها چند تیم لیگ برتری را مشتری خود می بیند.مدیر برنامه های این بازیکن طی روزهای گذشته با پیشنهاد تراکتورسازی و سپاهان روبه رو شده ولی هنوز پاسخ قطعی به این باشگاه ها نداده است.

 

 

امین بازدید : 134 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مهاجم تراکتورسازی درباره شایعه حضورش در استقلال تاکید کرد: صحبتی از سوی استقلالی ها با من انجام نشده است اما گفتم که قرار نیست جایی بروم. با این حال اگر قرار باشد مشکلاتی که در طول فصل گذشته برایم به وجود آمد، ادامه دار باشد و در فصل آینده هم برایم پیش بیاید شرایط بسیار سخت می شود و به ضررم تمام می شود. تکرار اتفاقات گذشته مرا نابود می کند و باید سال بعد از فوتبال خداحافظی کنم. برای من بسیار سخت است که به استقلال بروم اما دوست دارم با آرامش در تراکتورسازی بازی کنم.
ابراهیمی در پایان افزود: متاسفانه برخی ها نمی توانند ببینند یک بازیکن نزد هواداران محبوب شده است و می خواهند هرطور شده از او سوژه ای پیدا کنند. با این حال تاکنون فقط سکوت کرده ام و چیزی نمی گویم اما تاکید می کنم که دوست ندارم اتفاقات سال گذشته برایم تکرار شود.

امین بازدید : 129 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باشگاه تراکتورسازی با منصور ابراهیمزاده رسما وارد مذاکره شد.

 

طی اخبار رسیده ، تراکتورسازی با منصور ابراهیم زاده که سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد برای به عهده گرفتن تیم در سال بعد رسما وارد مذاکره شده است.

امین بازدید : 241 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

 

سرمربي برکنارشده تراکتورسازي تبريز و کادر فني‌اش صبح امروز ايران را به مقصد استانبول ترکيه ترک کردند.

 

 

 

توني اوليويرا و دستيارانش با بدرقه 100 نفر از هواداران تراکتورسازي و برخي مسئولان تبريز را ترک کردند. اين هواداران نزديک به نيم ساعت با اين مربي احساساتي پرتغالي گفت‌وگو و از زحمات وي قدرداني کردند.

به گزارش ايسنا ، اوليويرا هم در جملاتي اظهار کرد که هواداران تراکتورسازي هميشه در قلبش جا دارند و هيچ وقت آنها را فراموش نخواهد کرد.

امین بازدید : 264 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
طبق سندی محرمانه که به تازگی به دستمان رسیده است مشخص میشود که چه کسی نقش اصلی را در انتخاب بازیکنان خارجی تراکتورسازی در نیم فصل ایفا کرده است.
امین بازدید : 236 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

به گزارش سایت خبری تحلیلی تراکتور ،امروز دوشنبه مورخه 16 اردیبهشت کاروان تیم تراکتورسازان ساعت 17 وارد فرودگاه شهید مدنی شد که با استقبال هواداران تراکتور روبرو شدند که هواداران تک تک بازیکنان را تشویق نموده و با بنرهایی که با خود آورده بودند از بازیکنان ،کادر فنی،و مدیر عامل تیم تشکر نمودند.جا دارد از تمامی هوادارانی که قلبشان به عشق تراکتور می تپد و این روز ها تفاوت افرادی که با 3 سال حضور خود 2 بار تیم را به آسیا برده است را بدانند .به قول آقای قره باغی:چوخ میدانلار دولانمیشیخ / ایفتیخارلار قازانمیشیخ

امین بازدید : 228 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به تأیید جعفری، مدیر عامل تیم تراکتورسازی؛ این مربی و همکارانش در حال حاضر تنها 130 هزار دلار از باشگاه طلب کار هستند که به زودی با آنها تسویه حساب می شود که این رقم تنها 15 درصد مبلغ قرارداد آنها را شامل می شود.

بر اساس اين گزارش؛ این درحالی است که مسئولان باشگاه در حال رسیدگی به این موضوع هستند و طبق رایزنی ها تا پایان هفته با این مربی تسویه حساب کرده و او می تواند ایران را ترک کند. گویا تراکتوری ها قصد دارند تونی را قبل از بازی با پرسپولیس به کشورش بفرستند

امین بازدید : 122 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 از نتایج بدست آمده امروز و قطعی شدن سومی تیم تراکتور امید است با برد پرسپولیس و با توجه به نتیجه دیدار سپاهان و آلومینیوم کاپ نائب قهرمانی در دستان تیم تراکتور بالا برود.

ابن برای دومین بار است که در طول مدیریت سردار جعفری تیم به آسیا صعود میکند.از این رو از تمامی هواداران دعوت می شود که در بازی روز جمعه از تیم تراکتور حمایت کنیم

امین بازدید : 249 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آذرنيا:هرطور شده بر آلومينيوم غلبه مي‌کنيم


سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: مي‌خواهيم به هر نحوي شده بر آلومينيوم غلبه کرده و به سه امتياز دست يابيم.

امین بازدید : 147 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
حسینی : هواداران تراکتور حرف ندارند

سید محسن حسینی ، متولد 1363 در تهران فوتبال خود را از محلات تهران شروع کرده و از سن نونهالی در محلات شمران مشغول به بازی شده است ، اولین تیم باشگاهی وی در سن نوجوانی بوده که به تیم شهرداری منطقه 12 تهران پیوسته است از این باشگاه به تیم صبا باتری دعوت شده و در سنین جوانان و امید در تیم های پایه این تیم بازی کرده است وی از صبا باتری به تیم سرخ پوشان دلوار افزار پیوسته و مدتی نیز با فراز کمالوند هم تیمی شده است و بعد از پیوستن کمالوند به تراکتورسازی این بازیکن نیز به تیم تراکتور دعوت شده است و تا به امروز پنج سال است که با پیراهن شماره 14 تراکتورسازی بازی می کند

امین بازدید : 228 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
حسن آذرنيا در کنفرانس خبري پيش از ديدار آلومينيوم و تراکتورسازي تبريز، افزود: با توجه به نتايج نا‌اميدکننده هفته‌هاي اخير و حذف از گردونه رقابت‌هاي آسيايي، طي جلساتي که با اعضاي هيئت مديره و مديرعامل باشگاه تراکتور سازي تبريز برگزار کرده در جهت بهبود روند تيمي با برکنار "توني اوليويرا" بنده در دو هفته پاياني مسئوليت فني تراکتورسازي را بر عهده بگيرم.
امین بازدید : 143 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به خاطر نتایج ضعیف تیم در هفته‌های گذشته این خطر را احساس کرد

که ممکن است این تیم حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را از دست بدهد، به همین دلیل با نظر کمیته فنی تصمیم گرفتیم اولیویه‌را در دو بازی آینده هدایت تیم را برعهده نداشته باشد.

امین بازدید : 167 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اولویت اصلی این باشگاه را انتخاب یک مربی ایرانی و ترجیحا آذری زبان برای هدایت سرخپوشان در فصل آینده عنوان کرد.

تسنیم: پس از اخراج تونی اولیویرا، حالا مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به فکر انتخاب سرمربی برای فصل آینده هستند و طبق گفته محمدحسین جعفری، مدیرعامل این باشگاه اولویت اول آنها انتخاب مربی ایرانی است

 

امین بازدید : 147 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش سایت خبری تحلیلی تراکتور با توجه به مصدومیت فلاویو لوپر و امتناع وی جهت حضور در اردوی تراکتور جهت بازی با آلومینیوم هرمزگان ،باشگاه در نظر دارد تا با انجام تست پزشکی موضوع را بررسی نماید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 4,762
  • بازدید کلی : 139,867