loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 122 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مجتبی جباری بازی ساز اصلی استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار دارد. جباری که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت شدیدش از نیم فصل به جمع آبی‌ها پیوست و نقش اساسی و کلیدی در قهرمانی این تیم داشت، با چند پیشنهاد داخلی و خارجی روبه‌رو شده که مهمترین آنها از قطر است. باشگاه‌های قطری علاقه خاصی به بازی شماره ۸ آبی‌ها دارند و خواستار به خدمت‌گیری او هستند. در میان باشگاه‌های داخلی نیز تراکتورسازی گزینه‌ای‌است که با یک پیشنهاد جالب خواستار به خدمت‌گیری جباری است و همین احتمال جدایی او را بیشتر می‌کند. در همین رابطه امیر قلعه‌نویی نیز بیکار ننشسته و از هم اکنون به دنبال پیدا کردن جانشین برای جباری است. محمد نوری هافبک بازی‌ساز سرخ‌ها گزینه ای‌است که قلعه‌نویی برای جانشینی احتمالی جباری در نظر گرفته و از طریق واسطه‌ها با او نیز مذاکرات مقدماتی را انجام داده و ظاهرا پاسخ اولیه نوری نیز مثبت بوده است.

امین بازدید : 132 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



فروزان: مشکل مديريت نبود،کادر فني بود


 دروازه‌بان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: برخي هواداران فکر مي‌کنند مشکل تراکتورسازي مديريت است اما دليل ضعف تيممان و نتايجي که گرفتيم تفکرات کادر فني بود.

امین بازدید : 108 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

غيبت خارجي‌هاي الجيش برابر تراکتورسازي


سرمربي رومانيايي تيم فوتبال الجيش قطر اعلام کرد در ديدار فردا شب برابر تراکتورسازي تبريز در ليگ قهرمانان آسيا چند بازيکن کليدي خود را به همراه ندارد.

 
رادوان لوچسکيو براي بازي در تبريز کريم زياني بازيکن الجزايري ، واگنر ريبيرو و اندرسون دو بازيکن برزيلي تيم خود را به علت مصدوميت در اختيار ندارد و آدريانو ديگر برزيلي تيم الجيش که تازه از مصدوميت رها شده نيز در برابر تراکتورسازي بازي نخواهد کرد.
امین بازدید : 142 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت:کسی فکر نمی کرد که الشباب سه گل از الجیش بخورد.

سید مهدی سید صالحی در گفت و گو با اوج درباره شکست تیمش مقابل الجزیره در امارات اظهار داشت:بازی خوبی بود.ما خوب شروع کردیم ولی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دوباره در مسابقات آسیایی به مشکل خوردیم.نیمه اول ما بر بازی مسلط بودیم و روی یک حادثه گل خوردیم.الجزیره چشم به ضد حمله دوخته بود و در نهایت به هدفش رسید.

امین بازدید : 232 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي براي تمديد قراداد با اين تيم و ارائه برنامه براي فصل آينده شرط گذاشت

 

قابل توجه کسای که سنگ تونی را به سینه میزنند

امین بازدید : 107 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

تمجيد نايب رييس الشباب ازميزباني تراکتورسازي


نايب رييس تيم الشباب عربستان پس از پيروزي بر تراکتورسازي گفت: از اين که مدت کمي در تبريز حضور داشتم بسيار ناراحتم.

امین بازدید : 120 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

سعداوي: نگران جو ورزشگاه تبريز نيستيم


مربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازيکنان‌مان تحت تاثير جو ورزشگاه تبريز قرار نمي‌گيرند.

نعيم سعداوي اظهار‌کرد: تراکتور تيم خوب و با انگيزه‌اي است و از مهره‌هاي باتجربه‌اي هم سود مي‌برد و تجربه حضور در آسيا را هم دارد.

 

پیام مدیر سایت://اگر من هم بجای سعداوی بودم همین حرفا رو میزدم تا روحیه بدم به خودم و تیمم.//نگران فولاد نیستیم.

امین بازدید : 2242 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

اکرامي:شرمنده هواداران شديم


مدافع تيم تراکتورسازي گفت:شرمنده هواداران شديم.

به گزارش اوج نيوز،مصطفي اکرامي پس از شکست تيمش مقابل الشباب اظهار داشت:موقعيت هاي زيادي را روي دروازه الشباب خلق کرديم اما کم تجربه بوديم و چوب اين کم تجربگي را خورديم.

وي افزود:3 امتياز را بيهوده از دست داديم و اميدوارم افسوس اين نتيجه را در آينده نخوريم.شرمنده هواداران شديم و فقط مي توانم بگويم در دو بازي آينده هر چه در توان داريم مي گذاريم تا آنها را خوشحال کنيم.

امین بازدید : 123 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

اعلام اسامي محرومان هفته 32 ليگ برتر


از سوي سازمان ليگ فدراسيون فوتبال، اسامي محرومان و مسئولان برگزاري ديدارهاي هفته سي و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اعلام شد.

به گزارش ايسنا، ديدارهاي هفته سي و دوم مسابقات ليگ حرفه‌اي فوتبال (جام خليج فارس) در حالي برگزار مي‌شود که سازمان ليگ، اسامي محرومان و مسئولان برگزاري اين مسابقات را به شرح زير اعلام کرد:

درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 4,757
  • بازدید کلی : 139,862