loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 245 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 داوود نوشی صوفیانی دروازه بان فصل گذشته تیم شهرداری که به همراه این تیم موفق شده بود به لیگ برتر صعود کند با امضای قراردادی یک ساله و البته قرضی به تیم تیراختور پیوست.
 
 

 این دروازه بان پس از اینکه تیم شهرداری با رای کمیته انظباطی از حضور در لیگ برتر فوتبال کشور کنار گذاشته شد،به دیگر تیم صعود کرده آذربایجان یعنی گسترش فولاد پیوست.این دروازه بان 23 ساله که در رقابتهای لیگ یک یکی از ارکان صعود شهرداری بود پس از این که مسئولان تیم جدیدش گسترش فولاد محسن فروزان را جذب کردند،پیشنهاد خوب تیراختوریها را از دست نداد و پس از صحبت با مسئولان تیمش موافقت آنها را برای حضور در جمع قرمزپوشان آذربایجان جلب کرد.

بدین ترتیب تیم تیراختور پس از دست دادن هر سه دروازه بان فصل گذشته اش، با جذب حامد لک و داوود نوشی صوفیانی نگرانی هوادارانش را در خط دروازه این تیم تا حدود زیادی برطرف کرد.

به نقل از مجله خبری تراکتورچی بیوگرافی و سابقه این بازیکن بومی را در ادامه مطلب باهم می خوانیم:

داوود نوشى صوفیانى، ۲۳ ساله، بچه کوچه باغ تبریز، دروازبانى که تمام رده هاى سنى تیم ملى به جز بزرگسالان را پشت سر گذاشته است.
داوود فوتبال حرفه ای خود را از تیم نونهالان شهرداری تبریز شروع کرد. وى شش سال قبل وارد تیم ماشین سازى تبریز شد و بعد از حضورى موفق در طى یک سال یعنى بین سال هاى ۸۷-۸۶ ، پیشنهاد شهردارى براى بازگشت به این تیم را رد کرده و با چندین برابر رقم پیشنهادى این تیم، به عنوان دروازبان سوم، راهى تیم راه آهن تهران لیگ برترى شد، که دراین تیم با توجه به وجود دو دروازه بان توانمند و نام آشنا یعنى مسعود همامى و فرشید کریمى، مجال حضور در میدان را نیافت و بیشتر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود، ولى همچنان مد نظر تیم ملى جوانان قرار داشت.
نوشى پس از دو فصل (فصل هشتم و نهم) یعنى بین سالهاى ۸۷ تا ۸۹ ، حضور نا موفق در این تیم، در فصل دهم لیگ برتر به تیم شهر خود شهردارى تازه به لیگ برتر صعود کرده پیوست.

داوود نوشى صوفیانى، در این تیم نیز در فصل اول حضور خود (۹۰-۸۹) در شهردارى به عنوان دروازبان سوم، به جز چند بازى (که در بازى دوم خود در این فصل توانست همانند بازی قبلى خود با سپاهان عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و علاوه بر کسب دستکش طلایی تقدیری را از شخص شهردار نیز دریافت کند) ذخیره نشین مسعود همامى تازه به تیم اضافه شده و على رضایى شد و در ابتداى فصل بعدى یعنى فصل یازدهم، با اضافه شدن ابراهیم میرزاپور از کار افتاده و فرسوده، نیمکت نشینى اش را بیشتر احساس مى کرد.



نوشی صوفیانی همه این بد بیارى ها و عدم اعتماد مربیان، بیشتر به دلیل سن و سال کم این دروازبان خوش آتیه فوتبال آزربایجان بود. ولى شانس با این بازیکن یار شد تا در چند بازى معدود آخر فصل یازدهم سنگربانى شهردارى را به نحو احسن به عهده بگیرد، که یکى از این بازیها را مى توان به بازى برگشت شهردارى مقابل استقلال در آزادى اشاره کرد که با واکنش و عکس العملهاى این دروازبان جسور و باغیرت، دروازه تیم شهردارى بسته ماند تا تیمش با مساوى بدون گل، یک امتیاز براى خود و دو امتیاز به نفع تیراختور به ارمغان بیاورد.

تیم شهردارى در آخر فصل یازدهم با ۳۴ امتیاز از ۳۴ بازى در بین هجده تیم مقام شانزدهم لیگ را بدست آورد، و همراه تیم هاى مس رفسنجان و شاهین بوشهر به دسته اول لیگ آزادگان سقوط کرد، که آمار گل خورى هاى میرزاپور( که تقریبا در کل بازیهایش براى شهردارى در هر نیمه یک گل خورده بود) در این سقوط سهم بسزایى داشت.

داوود نوشى در لیگ دسته اول با سکاندارى فراز کمالوند در تیم شهردارى تبدیل به یک ستاره و دروازبان ثابت شده بود تا صعودى مقتدرانه را با تیم به لیگ برتر داشته باشد که بدشانسى باز هم گریبان داوود را گرفت تا عوامل فدراسیون، برنامه نود، کمیته انظباطى، کمیته استیناف و … دست در دست هم بدهند تا با اتهام تبانى تیم شهردارى تبریز، سنگین ترین جریمه طول تاریخ فوتبال ایران را تحمیل تیم آزربایجان کنند تا آزربایجان نتواند در لیگ برتر با صعود گسترش فولاد سه تیم داشته باشد.
نوشى این فصل به تیم گسترش فولاد پیوست تا به همراه محسن فروزان تازه از تیراختور جدا شده در اقدامى جالب در تمرینات شماره یک را بپوشند.
اکنون داوود که با پیشنهاد جدى و خوبى از سوى تیم میلیونى و مردمى تیراختور داشت که افتخارى هم برایش محسوب مى شود، گفته مى شود به مدت یک فصل به صورت قرضى به تیم تیرَختور آزربایجان پیوست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 274
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 4,765
  • بازدید کلی : 139,870