loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 108 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

ابراهیمی: مصاحبه‌ای علیه تراکتورسازی انجام نداده‌ام/ بی دلیل اخراج شدم


بازیکن فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من با هیچ رسانه ای علیه تیم تراکتورسازی مصاحبه نکرده ام و می دانم که در این برهه نباید آرامش تیم را به هم بزنم.

محمد ابراهیمی ظهر دوشنبه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: برخی رسانه ها مصاحبه ای از من ترتیب داده اند و در آن از قول من مطالبی علیه باشگاه تراکتورسازی و مسئولان آن نوشته اند.

وی ادامه داد: من در این جا به صراحت می گویم من مصاحبه ای علیه تیم انجام نداده ام.

محمد ابراهیمی ظهر دوشنبه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: برخی رسانه ها مصاحبه ای از من ترتیب داده اند و در آن از قول من مطالبی علیه باشگاه تراکتورسازی و مسئولان آن نوشته اند.

وی ادامه داد: من در این جا به صراحت می گویم من مصاحبه ای علیه تیم انجام نداده ام.

ابراهیمی افزود: کمیته انظباطی باشگاه بدون این که مرا احضار کند تا در مورد این مسئله توضیح دهم با من تماس گرفتند و از من خواستند تا در تمرین تراکتور حضور نیابم که این موضوع برای من بسیار جای تعجب دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اجازه حضور در تمرینات تیم محبوبم، تراکتور را ندارم، گفت: هم اکنون به طور اختصاصی تمرین می کنم که شرایط آمادگی خود را حفظ کنم تا بلاخره مشکلم حل شده و به تمرینات اصلی تیم باز گردم .

بازیکن باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: همه به خوبی می دانند که من عاشق تیمم هستم و حتی در زمان حضور در اردوی تیم ملی به دنبال جذب بازیکن برای تیم تراکتور بودم.

وی افزود: تراکتور برای من به حدی مهم است که اول فصل با توجه به پیشنهاد های بسیار بالایی که داشتم قرار داد خودم را سه سال دیگر تمدید کردم تا گفته ها و وعده هایی که دادم را به هوداران ثابت کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 674
  • بازدید سال : 5,165
  • بازدید کلی : 140,270