loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 113 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

کسرايي:درقبال اعتراض الهلال بيکارنمي‌نشينيم


مسئول روابط بين‌الملل سازمان ليگ برتر گفت: در قبال اعتراض الهلال بيکار نمي‌نشينيم و به آنها اعتراض مي‌کنيم.

 

 محمدرضا کسرايي در مورد شکايت مسئولان باشگاه الهلال به AFC و فيفا از ميزباني استقلال و اتفاقاتي که در بازي با اين تيم در ورزشگاه آزادي رخ داد، اظهار داشت: عرب ها چون خودشان در ميزباني از تيم هاي ايراني مشکل درست مي کنند فکر مي کنند اگر به ايران بيايند برايشان مشکل ساز مي شويم. خود کادرفني تيم الهلال باعث تحريک بيشتر هواداران شدند و فشفشه اي که داخل چمن افتاد خود کادرفني الهلال مقابل پايشان قرار دادند تا به جوسازي هاي خود قوت بيشتري بدهند.

به گزارش فارس،وي افزود: مسئولان باشگاه الهلال قبل از حضورشان در تهران با توجه به اينکه تيم استقلال در فرودگاه 4 ساعت معطل شده بود به AFC نامه داده بودند چون استقلال در فرودگاه عربستان معطل شده شايد در تهران قصد جبران داشته باشند و ناظران خود را براي بررسي اعزام کنيد. در واقع خود آنها با ارسال اين نامه به AFC معترف شدند که تيم ايراني را اذيت کرده اند.

کسرايي با اشاره به اعتراض باشگاه الهلال به انگشت نگاري در فرودگاه امام خميني(ره) گفت: کاروان استقلال وقتي در فرودگاه عربستان براي انگشت نگاري و عبور از گيت هايي که در نظر گرفته بودند معطل شد اصلا اعتراضي به اين قانون نکردند چون مي دانستند که اين قانون است اما وقتي کاروان الهلال وارد فرودگاه شد و متوجه شدند بايد انگشت نگاري شوند يک ساعت حاضر به اين کار نشدند و به اين کار معترض بودند و حتي قضيه را به سرکال مسئول مسابقات ليگ قهرمانان آسيا اطلاع دادند. در همان روز کاروان الشباب هم وارد تبريز شد و کار انگشت نگاري آنها 15 دقيقه بيشتر طول نکشيد و بدون مشکل وارد تبريز شدند.

مسئول روابط بين الملل سازمان ليگ تصريح کرد: اگر قرار به اعتراض باشد ما مي توانيم همين کار را انجام دهيم با اين تفاوت که موارد اذيت کردن الهلال خيلي بيشتر از اتفاقاتي است که در تهران رخ داده است. آنها در عربستان هر کاري کردند تا استقلال نتواند به ساعت تمريني خود برسد که در نهايت موفق به اين کار نشدند. من فردا در جلسه اي که در فدراسيون داريم پيشنهاد شکايت از باشگاه الهلال به AFC را با مستنداتي که در اختيار داريم مي دهم.

وي افزود: اين را هم بگويم شکايت الهلال به فيفا راه به جايي نمي برد چون فيفا مي گويد اين مسابقات زير نظر AFC برگزار مي شود و خود آنها مرجع رسيدگي هستند. آنها در گزارش خود نوشته اند که در تهران معطل شدند در صورتي که اين طور نيست. بعد از بازي براي اينکه در ترافيک گير نکنند از آنها خواستيم دقايق بيشتري در رختکن بمانند تا ترافيک روان تر شود و اتفاقا در مسير به يک هوادار استقلال هم برخورد نکردند اما به ناحق گفته اند که در مسير بازگشت به سمت فرودگاه توسط هواداران استقلال اذيت شده اند. اين در شرايطي است که در عربستان برخي از هواداران الهلال به سمت تيم استقلال اشيايي پرتاب کردند و مستندات آن موجود است.

کسرايي خاطر نشان کرد: مسئولان الهلال مي گويند براي استقلال پول خرج کرده اند درحالي که تعداد کاروان بين دو باشگاه توافقي است. اگر مسئولان الهلال قبول کرده اند که خرج کاروان 70 نفري استقلال را بدهند آنها هم مي توانستند همين تعداد نفرات را به تهران بياورند. اتفاقا در همين سفر رئيس باشگاه الهلال کارشکني کرد و درحالي که استقلال براي سفر 35 نفر از اعضاي خود به مدينه بليت هواپيما رزرو کرده بود باعث شد تا اين بليت ها کنسل شود و اين تعداد با اتوبوس به مدينه رفتند.

با توجه به اينکه خصلت ما ياراني ها با عرب ها متفاوت است هيچ کدام از اين کارشکني ها را انجام نداديم.

وي در خصوص اينکه باشگاه عربستاني مدعي شده بايد کشورهاي حوزه خليج فارس با هم متحد شوند تا جلوي ايران به دليل شعارهاي سر داده شده در ايران بايستند و نمايندگان ايراني در کشور بي طرف بازي کنند، گفت: افتخار غرب آسيا به حضور ايران است. AFC هرگز اين خواسته را مورد بررسي قرار نمي دهد. هيچ کشوري در حوزه خليج فارس و در غرب آسيا نمي تواند مسابقات را به اين خوبي برگزار کند. البته اين را بگويم که متاسفانه پرتاب نارنجک به داخل زمين کارمان را خراب کرده است. البته فدراسيون ايران هم در قبال اين اعتراض عرب ها بيکار نخواهد نشست. اگر تا امروز هم کاري نکرديم مي خواستي بازي سپاهان در عربستان تمام شود تا مشکلي براي آنها پيش نيايد.

وي در پاسخ به اين سؤال که موضع AFC در قبال پرتاب نارنجک توسط هواداران استقلال چه خواهد بود، گفت: اين اتفاق براي سپاهان هم رخ داد و آنها را 35 هزار دلار جريمه نقدي کردند و اميدواريم براي استقلال هم همين اتفاق رخ دهد و با اين پرونده مثل بازي هاي ديگر برخورد شود.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 4,946
  • بازدید کلی : 140,051