loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 151 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال تراکتور با قبول شکست در دیدار مقابل الجزیره از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند تنها پیروزی تراکتور در اولین روز لیگ قهرمانان آسیا بود که توانسته بود با حضور هوادارنش به پیروزی برسد .

 


لیگ قهرمانان آسیا ، هفته پنجم
 
چهار شنبه 4 اردیبهشت 92
 
ساعت 20/45 بوقت امارات
 
الجزیره ، تراکتور
 
ورزشگاه محمد بن زاید
 
تماشاگر :  چهار هزارنفر
 
داوران : دلو فسکی استربره ، پائول آدام ، الکساندر ناتان هر سه از استرالیا
 
اخطار : مرتضی اسدی از تراکتور ، هونگ مین شین ، خمیس اسماعیل از الجزیره
 
شرح گل :
 
1- صفر- پاس رو به عقب مهدی کریمیان هافبک تراکتور موقعیت تک به تک را برای الیویرا مهیا کرد تا این بازیکن بعد از جا گذاشتن ثابتی دروازه تراکتور را باز کند.
 
2- صفر- یک شروع مجدد در سمت راست ونفوذ سوئیت خاطر وضربه تماشایی این بازیکن که به سقف دروازه ثابتی چسبید.
 
الجزیره :
 
علی حثیف  ، خالد سبیل ، عبدالله موسی ، علی الامری ، علی مبخوت ، عبدالله قاسم ، هونگ مین شین ، خمیس اسماعیل ، سویئت خاطر ، سلطان مینهای ( 62 - سلیم علی )  ، ریکارد الیویرا ی ( 66 - فرناندیند )
 
تراکتور
 
مهدی ثابتی ، مصطفی اکرامی ،محمد نصرتی ، مرتضی اسدی ، محمد ایران پوریان ( 82- سید محسن حسینی )، مهدی کیانی ، مهدی کریمیان ( 65- محمد ابراهیمی )، فلاویو لوپز ، جواد کاظمیان( 68- گیلسون ) ، سید مهدی سید صالحی ، قاسم دهنوی
 

 

شرح نیمه اول
 
تراکتور بازی را با میل به هجوم آغاز نمود ویکی ودو موقعیت نصفه ونیمه هم روی دروازه حریف تدارک دید ، اما این الجزیره ای ها بودند که صاحب گل شدند ودر ادامه بازی بیشتر در میانه میدان با برتری مالکیتی میهمان در جریان بود اما حملات تراکتوری ها  از برنامه خاصی برخوردار نبود و بیشتر ارسال از کنارین را در دستور کار داشتند ،دراکثر دقایق نیمه اول بازی درگیرانه میزبان موجب بروز خطا های متعدد روی بازیکنان تراکتور شد ، شاگردان لوئیس میلا به نظر برنامه خود را بیشتر روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بودند  ویکی دو بار هم روی این اصل دروازه تراکتور را با خطر جدی مواجه کرد .
 
شرح نیمه دوم
 
نیمه دوم را تراکتور  برای جبران گل وارد میدان شد و فشار اولیه را نیز وارد کرد اما برای مهاجمان این تیم فرصت گل ایجاد نشد ، تنها برنامه این تیم بر ارسال از کنارین برنامه ریزی شده بود ومن تو من عبدالله جمعه  با سید صالحی عملا تراکتور را خلع سلاح کرده بود ، تراکتور در شرایطی در یک سوم دفاعی میزبان پر تعداد حاضر شده بودند که میزبان با تدارک ضد حملات تند تیز بار ها دروازه این تیم را با خطر مواجه کردند ، اگر موقعیت های کلیدی الجزیره را بار دیگردر ذهن خود مرور کنیم متوجه این قضیه می شویم که اگر تراکتور با 2 گل بازی را واگذار کرد باید مدیون دروازه بان خود باشد .
 
اتفاق ویژه :
 
حضور هواداران تراکتور که نزدیک به 500 نفر بودند نشان داد که برای آنها مرز ومحدودیتی وجود ندارد ودر همه جا یار ویاور تیم خود هستند ، هر چند اولین حضور پر تعداد آنها در خارج از کشور با باخت 2 بر صفر همراه شد.
 
بهترین بازیکن :
 
ریکاردو الیویرا بازیکن برزیلی تیم الجزیره بر خلاف بازی رفت در تبریز کاملا مثمرالثمر نشان داد وتوانست به تنهای حکم حذف تراکتور را امضا و عنوان بهترین بازیکن میدان را بخود اختصاص دهد ، ضمن آنکه مهدی ثابتی بار ها با واکنش های خود اجازه نداد که دروازه تراکتور بیش از دوبار باز شود .
 
 
 
در دیگر دیدار این گروه الجیش و الشباب به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود الجیش به پایان رسید.
 
در این گروه الشباب با 10 امتیاز صدرنشین است. الجیش با 8 امتیاز، الجزیره با 5 امتیاز و تراکتور با 4 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم،‌ سوم و چهارم قرار گرفتند.
 
داور مسابقه در نیمه اول به مرتضی اسدی از تراکتور و عبدالله قاسم و شین هیونگ مین از الجزیره کارت زرد نشان داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 5,063
  • بازدید کلی : 140,168