loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 129 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

ميلاد فخرالدینی  : در تیم تراکتورسازی سرباز هستم و بعد از پایان دوران نقاهت دوباره در خدمت این تیم خواهم بود خبرهایی که پزشکان به من می دهند خوب است و امیدوارم شروع خوبی با تراکتور داشته باشم.

وی ادامه داد: هنوز 6 ماه دیگر از دوران خدمت سربازی من باقی مانده است و به این ترتیب فصل بعد را نیز در خدمت تراکتورسازان خواهیم بود امیدوارم تراکتورسازی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تا من هم همراه این تیم بازی های آسیایی را تجربه کنم.

از اینکه نتوانستم در این مسابقات به این تیم کمک کنم ناراحتم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 4,767
  • بازدید کلی : 139,872