loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 139 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

يك اعتراض كوچك از عقيل اعتمادي و سفر به هلند كافي بود تا او مورد غضب توني اوليويرا قرار بگيرد و به روي نيمكت تبعيد شود. اين در حالي بود كه اعتمادي در بازي هاي نيم فصل اول تراكتورسازي درخشش فراواني داشت و خيلي ها را وادار به تحسين كرد.

 عقيل اعتمادي درباره وضعيت تراكتورسازي مي گويد:« بعد از اينكه اعتراض كردم و به هلند رفتم خيلي زود برگشتم ايران تا با حفظ آمادگي بتوانم براي تراكتورسازي بازي كنم. آمادگي ام را حفظ كردم تا اگر بازي به من رسيد بتوانم خودم را نشان بدهم. اما بازي به من نرسيد و من هم پشيمانم كه به پرداخت نشدن پولم اعتراض كردم. شايد اگر اعتراض نمي كردم و نمي رفتم هلند هنوز دروازه بان فيكس تراكتورسازي بودم. حالا هم خودم را آماده نگه داشته ام براي فصل بعد تا ببينم داستان چه مي شود»

عقيل اعتمادي از ليگ هلند پيشنهاد بازي دريافت كرده. او در اين باره مي گويد:« الان 3 پيشنهاد دارم اما منتظرم ببينم شرايط چه مي شود. واقعا آماده هستم براي فصل بعد و از 2 تيم هلندي هم پيشنهاد دارم. يكي از آنها به نام هراكليس آلملو در ليگ هلند عالي كار كرده و اگر يك بازي اش را ببرد به ليگ اروپا مي رسد. منتظرم ببينم آيا مربي اين تيم به نام بوسن در اين تيم مي ماند يا راهي تيم بزرگتري مي شود. من با اين مربي در تيم جوانان هلند كار مي كردم و او مرا خيلي قبول دارد و مي شناسد. »

عقيل اعتمادي صحبت هايش را اينگونه ادامه مي دهد:« هنوز 2 هفته از ليگ مانده و من هم اميدورام در تراكتورسازي بازي كنم. منتظرم ببينم تراكتورسازي چه مي كند. تراكتور باشگاه بزرگي است كه واقعا از ته دل دوستش دارم. حقيقتش را بگويم اشتباه كردم كه به خاطر پولم قهر كردم. من با فوتبال ايران آشنا نبودم و نمي دانستم كه پرداخت دقراردادها دير و زود دارد اما در خلي از باشگاه ها سوخت و سوز ندارد. نبايد قهر مي كردم و به هلند مي رفتم اما حالا چنين اتفاقي افتاده و كاري اش هم نمي شود كرد»

شايعه شده مهدي رحمتي به تراكتورسازي مي رود. عقيل اعتمادي در اين باره مي گويد:« واقعا نمي دانستم اما اگر اين اتفاق بيفتد خيلي خوب مي شود. رحمتي يكي از بهترين گلرهاي ايران است و من از حضور او خوشحال مي شوم. البته روزنامه هاي ايران خيلي از اين انتقال ها مي نويسند اما در آخر مي بينيد كه بازيكنان به تيم ديگري مي روند. من ترسي از حضور رحمتي ندارم ، اگر او بيايد و من هم بمانم مي توانيم دروازه تراكتورسازي را بيمه كنيم»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 4,939
  • بازدید کلی : 140,044