loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 119 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:آینده تونی به تصمیم هیات مدیره و برنامه هایش بستگی دارد.


محمد حسین جعفری درباره بازی های آتی تراکتور عنوان کرد:نا دو بازی حساس در لیگ برتر و آسیا در پیش داریم.در این مدت عده ای خیلی به ما فشار می آورند.

شایعه می سازند و با اعصاب و روان ما بازی می کنند.در این شرایط ما نیازمند کمک رسانه ها هستیم.باشگاه تراکتور به رغم همه این فشارها انگیزه کسب آسیایی مجدد را دارد.
 وی ادامه داد:متاسفانه عده ای از سایت هه هستند که شایعه سازی می کنند اما همدلی میان مدیریت،سرمربی و بازیکنان وجود دارد.با این وجود برخی مواردی هست که طبیعی به نظر می رسد.مشکلی باشد صحبت می کنیم و حل می شود.در این میان ،برخی وقتی می بریم مسائل فنی را برجسته می کنند و وقتی می بازیم گروهی علیه مدیریت شعار می دهند.در برد هم باید نقش مدیریت را دید.
 مدیر عامل تراکتور افزود:وقتی تیم را در اول فصل بستیم برخی گفتند تراکتور زنگ تفریح تیم ها می شود ولی ادعای آنها رنگ واقعیت به خود نگرفت و تراکتور نتایج خوبی کسب کرد.
 وی درباره وضعیت هزینه کرد باشگاه تراکتور توضیح داد:باشگاه ما یک شرکت کاملا رسمی است و به ثبت رسیده است.الان شرکت فرهنگی  ورزشی شده است.درآمد و مخارج ما هم مشخص است اما با مشکلاتی که وجود دارد هیچ مدیری نمی تواند دوام بیاورد.همه هزینه ها اینجا شفاف است و ثبت شده است.
 
مدیرعامل تراکتور درباره وضعیت تونی اولیویرا گفت:من خودم تونی را آوردم.او یک مربی خوب و مجرب است.اردیبهشت قراردادش تمام می شود.ما برنامه ای که از او خواستیم را ارائه می دهد و هیات مدیره تصمیم می گیرد او بماند یا نه.
 وی درباره طلب تونی از باشگاه تراکتور افزود: 102 هزار دلار به تونی بدهی داریم.ما از او شرایط ماندن را خواستیم او هم گفت که من اول طلبم را می گیرم و بعد برنامه می دهم.پس از بازگشت از امارات،سعی می کنیم برنامه را بگیریم تا مشخص شود که مربی ما در فصل آتی تونی است یا غیر از تونی.فعلا با هیچ مربی برای فصل آتی صحبت نکرده ایم.
 مدیرعامل تراکتور درباره احتمال ادامه حضورش در فصل آتی در این باشگاه گفت:این مساله به تصمیم هیات مدیره برمی گردد.نظراتی دارم که در ایستگاه آخر حرفهایمان را می زنیم اما اگر بمانم برای فصل بعد اسپانسرهای قوی در نظر داریم.ما تا آخر فصل مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم.علاوه بر این ،برای فصل آتی خیز بلندی برمی داریم زیرا استقلال،سپاهان و پرسپولیس هزینه زیادی می کنند.
 وی درباره شعار هواداران تراکتور علیه خود اظهار داشت:من سوالی دارم که مبنای حیا کن رهاکن چیست.مگر تیممان سقوط کرده است؟آیا اتفاق خاصی افتاده است؟چرا این حرفها را به زبان می آوردند؟چرا در برد ها،مساله مدیریتی به میان نمی آید اما در باخت بعد مدیریتی به میان نمی آید.ما همین حالا اگر از الجزیره و الجیش نتیجه بگیریم،به صعودمان به مرحله بعدی امیدوار می شویم.اگر مقابل الجیش نتیجه بگیریم،صد در صد در بازی با پرسپولیس در مسابقه پایانی لیگ برتر سکوها پر می شود.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتور از هدفدار بودن حملات به وی خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته ما با امیر قلعه نویی در جام حذفی و در مقابل تیم دسته یکمی شهرداری یاسوج در ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شدیم، اما هیچ خبری از انتقاد به این شکست نبود. ولی امسال شدیدترین حملات به من و تراکتور بعد از باخت این تیم در جام حذفی مقابل داماش صورت گرفت و این در حالی بود که داماش در لیگ برتر کشور حضور داشت.

 وی افزود: روزی که تراکتور در اصفهان با چهار گل سپاهان را شکست داد همه برد را به مربیگری تونی ربط داند، ولی وقتی تراکتور در تبریز از این تیم باخت چرا تیغ انتقادات به سوی مدیریت باشگاه نشانه رفت؟
 مدیرعامل باشگاه تراکتوربا اشاره به اینکه سختترین روزهای تراکتور در حال سپری شدن است، گفت: اگر در تهران مقابل استقلال 10 نفره نمی باختیم و یا فرصتهای بیشمار ما مقابل الشباب عربستان به گل تبدیل می شد الآن وضعیت تیم کاملا متفاوت بود.

 وی گفت: در پایان فصل نام تمام بدخواهان تراکتور را فاش خواهم کرد و حتی تصاویر و شمارههای تلفن آنها را در وب سایت خود خواهم گذاشت.
 جعفری در مورد شعارهایی که علیه وی در ورزشگاه سرداده شده است، اظهار داشت: هر شعاری باید فلسفه داشته باشد و من مبنای حیا کن رها کن ها را نمیدانم.
 وی افزود: براستی مگر چه اتفاقی افتاده است ؟ مگر تیم در آستانه سقوط قرار دارد؟ چرا برد دور رفت تراکتور بر استقلال و سپاهان به حساب مربی نوشته میشود، اما باخت به الشباب تقصیر من جعفری است؟
 مدیر عامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد که هنوز آیین نامه نقل و انتقالات و سقف قراردادها و حتی بودجه باشگاه برای فصل آینده مشخص نشده است و شایعات مربوط به انعقاد قرارداد بازیکنان تیم تراکتور با سایر باشگاههای کذب بوده و شیطنت بدخواهان این تیم است.
 
.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 4,750
  • بازدید کلی : 139,855