loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 149 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: همه بازيكنان تراكتور را مثل فرزندانم دوست دارم.
تونی اولیویرا در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: پس از بازی با فولاد خوزستان دو روز استراحت کردیم و تمرينات را از سر گرفتيم. شرايط خوبي داريم و مي خواهيم در جدول يك پله ديگر صعود كنيم.
وي ادامه داد: هدف كنوني ما در ليگ رسيدن به جايگاه دوم جدول است،‌ بنابراين بايد تلاش كنيم تا در دو بازي آينده دو پيروزي به دست آوريم. اميدوارم سپاهان امتياز از دست بدهد و بتوانيم نايب قهرمان ليگ شويم. از مردم تبريز مي خواهم در اين دو بازي مثل بازي هاي گذشته ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بيايند. من آنها را دوست دارم و به جرات مي گويم وابستگي عجيبي به آنها پيدا كرده ام.
سرمربي تراكتورسازي درباره اينكه گفته مي شود با محمد ابراهيمي مشكل دارد و اين بازيكن به خاطر مصلحت به تيم برگشته،‌عنوان كرد: من با هيچ بازيكني مشكل ندارم و همه نفرات را مثل فرزندان خود دوست دارم. يك بازيكن از من تعريف مي كند و شايد ديگري اصلا مرا قبول نداشته باشد. براي من همه آنها يكسان هستند.
اوليويرا درباره ليگ قهرمانان آسيا و شانس صعود تراكتور به مرحله بعد تصريح كرد: خوشبختانه يك شانس بسيار خوب مقابل الجيش داريم تا با پيروزي مقابل اين تيم به دور بعد برسيم. مقابل الجزيره هم بايد بهترين عملكرد را داشته باشيم و اميدوارم موفق عمل كنيم.
او در پايان درباره شایعه پيشنهاد پرسپوليس براي فصل آينده به خود افزود: فعلا زمان فكر كردن به هیچ بحث دیگری جز تراکتورسازی را ندارم.درباره این شایعه هم حرفی نمی زنم. در حال حاضر تمام فكر و ذكر من موفقيت تراكتور است و به چيز ديگري فكر نمي كنم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 5,153
  • بازدید کلی : 140,258