loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 134 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرانجام توني سکوتش در مورد قرارداد با تراکتور را شکست و در اين‌باره حرف زد. او از بي‌توجهي مديران باشگاه به وضعيت مالي‌اش شاکي است هر چند مي‌گويد به هواداران تيم عشق مي‌ورزد. تازه‌ترين حرف‌هاي او را بخوانيد:

 

 

 + انتظار مي‌رفت با درخواست باشگاه براي ارائه برنامه خوشحال شويد. اما اين‌گونه نشد چرا؟
چند روز پيش نامه‌اي از طرف باشگاه و رئيس به من داده شد. در اين نامه از من خواستند برنامه‌ام را براي فصل بعد بدهم. جالب آن که آنها 23 آوريل يعني 3 روز ديگر را به عنوان آخرين مهلت من براي ارائه برنامه تعيين کرده‌اند. اما متاسفم که به خاطر برخي مشکلات فعلا نمي‌توانم جوابي به اين پيشنهاد بدهم.
+ چه مشکلاتي؟
من عاشق هواداران تراکتورسازي هستم و دلم مي‌خواهد در تبريز بمانم. اما هواداران بايد يکسري مسائل را بدانند. آنها بايد بدانند که من حدود 3 ماه است که حقوقم را نگرفته‌ام. تازه مبلغي از قراردادم را هم نداده‌اند. مي‌دانم که اين هواداران خونگرم تراکتورسازي هستند که مي‌توانند مرا در اين شرايط درک کنند. من عاشق آنها هستم اما اگر باشگاه طلبم را ندهد نمي‌توانم درباره تمديد قرارداد حرف بزنم.
+هواداران تراکتور مي‌گويند توني چرا تا به حال در اين‌باره حرف نزده؟
به خاطر تعهدم به آنها و به باشگاه تا الان به خاطر حساسيت بازي‌ها حرفي درباره حقوق عقب افتاده‌ام نزدم.
+ با اين حساب به پيشنهادات ديگر جواب مي‌دهيد؟
خواسته قلبي من ماندن در تراکتورسازي است. من ايران و تبريز را دوست دارم و اولويتم ادامه حضور در تراکتور است. به صراحت مي‌گويم تا وضعيتم در اين تيم مشخص نشود به تيم ديگري فکر نمي‌کنم.
+مي‌گويند علي دايي جانشين احتمالي شما در تراکتور است؟
هر کسي جايگاهي دارد و من هم به عنوان يک مربي حرفه‌اي به علي دايي و البته مربيان ديگر احترام مي‌گذارم. ديگر بيشتر از اين در اين‌باره حرفي نمي‌زنم اما اگر از من بپرسيد دوست داري در کدام تيم باشي جوابم تراکتور است. دليلش هم تنها يک مورد است. هواداران!
گفته مي‌شود با برخي بازيکنان تيم به مشکل خورده‌ايد درست است؟
من با هيچ بازيکني مشکل ندارم و همه نفرات را مثل فرزندانم دوست دارم. يک بازيکن از من تعريف مي‌کند و شايد ديگري اصلا مرا قبول نداشته باشد. اما براي من همه يکسان هستند. 
+ از بازي با الجزيره بگوييد. اين حاشيه‌ها کار را براي شما سخت نمي‌کند؟
اصلا. ما مقابل الجزيره بهترين عملکرد خود را ارائه مي‌کنيم. مي‌خواهيم پيروز باشيم و سپس از شانسمان مقابل الجيش استفاده کنيم. در مصاف با اين تيم قطري مي‌توانيم جواز صعود را بگيريم. به اين موضوع شک ندارم.
+ ليگ که براي شما پايان يافته. درست است؟
هرگز! با شکست سپاهان مقابل داماش ما مي‌خواهيم نايب قهرمان شويم. دو بازي داريم و بايد 6 امتياز بگيريم.
+ و سئوال آخر. پرسپوليس براي شما جدي است؟
برگشتيم به سئوالات اول (مي‌خندد) صدبار ديگر هم مي‌گويم: در حال حاضر فقط به تراکتور فکر مي‌کنم. من وابستگي عجيبي به هواداران تراکتور پيدا کرده‌ام و مي‌خواهم کنار آنها باشم.

 

منبع:navad.net

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 658
  • بازدید سال : 5,149
  • بازدید کلی : 140,254