loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 105 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

کنفدراسیون فوتبال آسیا ، داوران ازبکستانی را برای قضاوت بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و الشباب عربستان از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2013 معرفی کرد.

کوولانکو والنتین به عنوان داور و با کمک های ایساو رافائل و سعید کاسیموف مامور هر سه از ازبکستان قضاوت می کنند.

سناویرا آرچچیلج از سریلانکا به عنوان ناظر بازی و اسیمو عزیز به عنوان داور چهارم معرفی شده اند.

 

امین بازدید : 101 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

«ما باید یاد بگیریم در فوتبالی که مسی و اینیستا روی نیمکت می‌نشینند یا ژاوی تعویض می‌شود و اعتراضی نمی‌کند حرفه‌ای باشیم. ما که درمقابل اینها عددی نیستیم.»



مهدی کریمیان هافبک باتکنیک تراکتورسازی در خصوص بازی مقابل الشباب عربستان و شکست در خانه حریف می‌گوید: «در عربستان شرایط آب و هوایی برای‌مان سنگین بود اما روی هم رفته بازی بدي نبود. با این حال ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و آمادگی همیشگی را نداشتیم. به نظر من می‌توانستیم از این بازی حداقل یک امتیاز بگیریم اما خدا را شکر با توجه به نتایج دیگر در رده دوم جدول باقی ماندیم. این هفته هم بازی مهمی داریم اما اگر برنده شویم با توجه به بازی‌های بعدی‌مان و شرایط گروه می‌توانیم صعود کنیم.»

امین بازدید : 116 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

 

محمد نصرتی مدافع میانی تراکتور معتقد است که این تیم تا آخرین هفته به قهرمانی امیدوار است و این امکان هم وجود دارد که استقلال و سپاهان امتیاز از دست بدهند.

ابتدا در مورد اولین باخت تراکتور در آسیا صحبت کن.فکر نمی کنی کار صعود سخت شده؟

خیر،هنوز سه بازی دیگر داریم و برد و باخت هم در فوتبال طبیعی است.ما می توانستیم بازنده نباشیم ولی هنوز فرصت جبران وجود دارد و در دور برگشت دو بازی در خانه داریم.

امین بازدید : 145 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
سید مهدی سید صالحی مهاجم موفق تراکتورسازان معتقد است که این تیم برای قهرمانی در لیگ هنوز شانس دارد و منتظر لغزش استقلال و سپاهان است . صحبت های سید صالحی را در ادامه می خوانید
امین بازدید : 101 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: ثابت می‌کنیم پدیده‌ای نوظهور در فوتبال آسیا هستیم.

محمدحسین جعفری اظهار داشت: در بازی رفت مقابل الشباب عربستان تحلیل دیگری داشتیم و معتقد بودیم می‌توانیم این تیم را در خانه‌اش شکست دهیم اما برنامه‌های تاکتیکی تراکتورسازی نتیجه نداد و روی یک اتفاق گل خوردیم. البته الشباب ضدحملات خطرناکی هم داشت اما در نهایت با همان یک گل ۳ امتیاز بازی به الشباب رسید.

امین بازدید : 112 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

 

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: الشباب قهرمان لیگ عربستان است و مقابل تیم کوچکی شکست نخوردیم، با این حال از این تیم در تبریز انتقام می گیریم تا راه صعودمان هموار شود.

محمد نصرتی درباره شکست ۱-۰ مقابل الشباب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. نیمه دوم نیز توپ و میدان در اختیار ما بود، اما نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم. به هر حال سه امتیاز را از دست دادیم و حالا مترصد فرصت هستیم تا در تبریز از این تیم عربستانی انتقام بگیریم.

امین بازدید : 113 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (1)

 

جعفری بزرگی کند تا به تیم برگردم/ از قول من دروغ نوشتند

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: متاسفانه از قول من حرف هایی علیه مدیریت باشگاه نوشتند که دروغ بود و من آن حرف ها را نزده بودم به همین خاطر امیدوارم مدیریت باشگاه از خود بزرگی نشان دهند و اجازه دهند به تیم برگردم تا به تیم محبوبم کمک کنم.

امین بازدید : 93 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

دلسوز همیشه متهم

تیم بزرگ تراکتورسازی ، 4 سال است که به لیگ برتر راه یافته و هر سال نیز بهتر از سال قبل عمل کرده است و امروز هواداران تراکتور دارای تیمی مدعی در لیگ ایران و پر قدرت در آسیا هستند ، امری که سال ها آرزوی هواداران خوب و با غیرت تراکتور بود و امروز به حول و قوه الهی تحقق یافته و آرزوهای هواداران نیز به تناسب بزرگتر شده و اینک به قهرمانی در آسیا رسیده.

امین بازدید : 112 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

کریمیان : تراکنور مرا بخواهد می مانم / قرار داد سفید امضا با سپاهان بحث سال قبل بود نه امسال





مهدی کریمیان در خصوص بازی تیم تراکتورسازی با داماش گفت : بازی در رشت و در چمن مصنوعی می باشد ، تیم داماش فراز و نشیب های زیادی داشته است ، این تیم جلوی تیم های مدعی عملکرد خوبی دارد و ما نباید در این بازی اشتباه کنیم.تمرینات بسیار خوبی را داشته ایم و آماده آماده هستیم ، قبل از عید نتوانستیم عیدی خوبی به مردم آذری زبان تراکتور هدیه دهیم امیدواریم در بازی فردا با برد تیم داماش عیدی ناقابلی به هوادارانمان تقدیم کنیم.با تیم داماش در جام حذفی به پنالتی باختیم و در بازی رفت در تبریز مساوی کرده ایم ، این بار نوبت ما می باشد که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

امین بازدید : 112 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

دهنوی: با آذرنیا درگیری نداشتم


 
بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز میگوید که درگیریای با حسن آذرنیا نداشته و به شدت این موضوع تکذیب میکند. قاسم دهنوی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در گفتوگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شایعاتی مبنی بر درگیریاش با حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، اظهار کرد: تمامی این موضوعاتی که مطرح شده است، را به شدت تکذیب میکنم و شایعه ای بیش نیست.
وی ادامه داد: من رابطه بسیار خوبی با آقای آذرنیا دارم و شایعه سازان این بحث نادرست را در مقطع حساس مطرح کردهاند و بار دیگر این موضوع را تکذیب میکنم.


 

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 4,943
  • بازدید کلی : 140,048