loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 112 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

کریمیان : تراکنور مرا بخواهد می مانم / قرار داد سفید امضا با سپاهان بحث سال قبل بود نه امسال





مهدی کریمیان در خصوص بازی تیم تراکتورسازی با داماش گفت : بازی در رشت و در چمن مصنوعی می باشد ، تیم داماش فراز و نشیب های زیادی داشته است ، این تیم جلوی تیم های مدعی عملکرد خوبی دارد و ما نباید در این بازی اشتباه کنیم.تمرینات بسیار خوبی را داشته ایم و آماده آماده هستیم ، قبل از عید نتوانستیم عیدی خوبی به مردم آذری زبان تراکتور هدیه دهیم امیدواریم در بازی فردا با برد تیم داماش عیدی ناقابلی به هوادارانمان تقدیم کنیم.با تیم داماش در جام حذفی به پنالتی باختیم و در بازی رفت در تبریز مساوی کرده ایم ، این بار نوبت ما می باشد که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.


 
 


 
 
هافبک خوش اخلاق تیم تراکتورسازی در خصوص عملکرد تیم در دو بازی اخیر خود اظهار داشت : هواداران باید شرایط تیمی ما را درک کنند ، تیم ما در این چند هفته اخیر با وجود برنامه های فشرده بسیار خسته شده بود و باید بگویم ساق های بازیکنان دیگر توان بازی نداشتند ، با وجود کمبود بازیکن عملکرد خیلی خوبی داشتیم.به هواداران امیدواری می دهیم و به آنها می گویم که تا جایی که توان داشته باشیم و تا آخرین نفس تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم ، به هواداران قول می دهیم در این چند بازی باقی مانده با تمام وجود بازی کنیم.
 


وی در خصوص عملکرد مدیریت باشگاه نیز اظهار داشت : مدیر عامل تیم باید تیم را پشتیبانی کند ، برای پشتیبانی به تنهایی نمی توان عملکرد باید مسئولان و هواداران وی را حمایت کنند و تنایش نگذارند ، سردار جعفری در این چند هفته اخیر به تنهایی به مشکلات تیم رسیدگی می کند ، خیلی ها به ایشان قول هایی داده بودند ولی همه به نوعی وی را دست تنها گذاشته اند. نباید بیشتر از این از یک نفر انتظار داشت ، مدیریت باشگاه به تنهایی به دنبال حل کردن مسائل است و انشالله در آینده همه این مشکلات را حل خواهد کرد.
 


مهدی کریمیان در مورد شایعات اخیر که گفته می شود وی در مصاحبه های خود گفته است که در صورت داشتن مذاکره با سپاهان قرارداد سفید امضا می کنم گفت : سوء تفاهم شده است ، این موضوع را تکذیب می کنم چرا که این صحبت ها برای سال قبل می باشد و آن موقع هنوز با تراکتورسازی قرار داد نبسته بودم ، من سه سال بود در سپاهان حضور داشتم و برای همین هم علاقه داشتم ادامه دهم ، من هم اکنون با تراکتورسازی هستم و با این تیم قرار داد دارم ، تراکتوری ها اگر من را بخواهند خواهم ماند و اولین گزینه من تراکتورسازی است ، من عادت به تیم عوض کردن ندارم و دوست دارم هر کجا که رفتم چند سالی در آن تیم باشم ، و باز هم می گویم که آن مصاحبه و صحبت ها قبل از پیوستن من به تراکتورسازی صورت گرفته است.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 229
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 400
  • بازدید ماه : 764
  • بازدید سال : 5,255
  • بازدید کلی : 140,360