loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 127 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آرزه کاماچو هافبک بولیوقرار است مذاکرات نهایی بین آرزه و مسولان سپاهان و تراکتور سازی طی چند روز آینده انجام شود.یایی استقلال که در ابتدای نیم فصل از تیم شارلوای بلژیک به جمع آبی پوشان اضافه شده است این روزها چند تیم لیگ برتری را مشتری خود می بیند.مدیر برنامه های این بازیکن طی روزهای گذشته با پیشنهاد تراکتورسازی و سپاهان روبه رو شده ولی هنوز پاسخ قطعی به این باشگاه ها نداده است.

 

 

امین بازدید : 134 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مهاجم تراکتورسازی درباره شایعه حضورش در استقلال تاکید کرد: صحبتی از سوی استقلالی ها با من انجام نشده است اما گفتم که قرار نیست جایی بروم. با این حال اگر قرار باشد مشکلاتی که در طول فصل گذشته برایم به وجود آمد، ادامه دار باشد و در فصل آینده هم برایم پیش بیاید شرایط بسیار سخت می شود و به ضررم تمام می شود. تکرار اتفاقات گذشته مرا نابود می کند و باید سال بعد از فوتبال خداحافظی کنم. برای من بسیار سخت است که به استقلال بروم اما دوست دارم با آرامش در تراکتورسازی بازی کنم.
ابراهیمی در پایان افزود: متاسفانه برخی ها نمی توانند ببینند یک بازیکن نزد هواداران محبوب شده است و می خواهند هرطور شده از او سوژه ای پیدا کنند. با این حال تاکنون فقط سکوت کرده ام و چیزی نمی گویم اما تاکید می کنم که دوست ندارم اتفاقات سال گذشته برایم تکرار شود.

امین بازدید : 129 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باشگاه تراکتورسازی با منصور ابراهیمزاده رسما وارد مذاکره شد.

 

طی اخبار رسیده ، تراکتورسازی با منصور ابراهیم زاده که سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد برای به عهده گرفتن تیم در سال بعد رسما وارد مذاکره شده است.

امین بازدید : 241 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

 

سرمربي برکنارشده تراکتورسازي تبريز و کادر فني‌اش صبح امروز ايران را به مقصد استانبول ترکيه ترک کردند.

 

 

 

توني اوليويرا و دستيارانش با بدرقه 100 نفر از هواداران تراکتورسازي و برخي مسئولان تبريز را ترک کردند. اين هواداران نزديک به نيم ساعت با اين مربي احساساتي پرتغالي گفت‌وگو و از زحمات وي قدرداني کردند.

به گزارش ايسنا ، اوليويرا هم در جملاتي اظهار کرد که هواداران تراکتورسازي هميشه در قلبش جا دارند و هيچ وقت آنها را فراموش نخواهد کرد.

امین بازدید : 264 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
طبق سندی محرمانه که به تازگی به دستمان رسیده است مشخص میشود که چه کسی نقش اصلی را در انتخاب بازیکنان خارجی تراکتورسازی در نیم فصل ایفا کرده است.
امین بازدید : 236 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

استقبال هواداران در فرودگاه

به گزارش سایت خبری تحلیلی تراکتور ،امروز دوشنبه مورخه 16 اردیبهشت کاروان تیم تراکتورسازان ساعت 17 وارد فرودگاه شهید مدنی شد که با استقبال هواداران تراکتور روبرو شدند که هواداران تک تک بازیکنان را تشویق نموده و با بنرهایی که با خود آورده بودند از بازیکنان ،کادر فنی،و مدیر عامل تیم تشکر نمودند.جا دارد از تمامی هوادارانی که قلبشان به عشق تراکتور می تپد و این روز ها تفاوت افرادی که با 3 سال حضور خود 2 بار تیم را به آسیا برده است را بدانند .به قول آقای قره باغی:چوخ میدانلار دولانمیشیخ / ایفتیخارلار قازانمیشیخ

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 4,799
  • بازدید کلی : 139,904