loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 126 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: جعفری ستاد انتخاباتی تشکیل داده و درگیر امور شخصی اش است.

حمید زینی زاده در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره مراحل انتخاب سرمربی جدید تراکتور عنوان کرد: قرار بود ابراهیم زاده و فرکی تا روز پنجشنبه به ما خبر بدهند اما این اتفاق نیفتاد و ما تا فردا برای جواب آنها صبر می کنیم. اگر جواب دادند که یکی سرمربی می شود و اگر نه جلسه هیات مدیره تشکیل می شود و گزینه های بعدی را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: من فکر نمی کنم ابراهیم زاده سرمربی پرسپولیس شده باشد. در هر صورت ابراهیم زاده و فرکی همچنان گزینه های اول ما هستند و تا فردا منتظر آنها می مانیم.

زینی زاده در پایان درباره شایعه دخالت جعفری مدیرعامل پیشین در امور باشگاه افزود: چنین چیزی صحت ندارد. چون نه جعفری فرصت چنین کاری را دارد و نه من وقت دارم از او مشاوره بگیرم. جعفری ستاد انتخاباتی تشکیل داده و درگیر امور شخصی اش است.

امین بازدید : 134 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرپرست فصل گذشته تراکتورسازی گفت: در تبریز خودی ها برای کار کردن شرایط سختی دارند.

حسن آذرنیا در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی عنوان کرد: من زیاد در جریان امور نیستم و آقای زینی زاده بهترین پاسخگو است. ایشان به من لطف داشتند و اعلام کردند که برای فصل آینده مسئولیت فنی را بپذیرم اما شخصا این موضوع را رد کردم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در تبریز خودی ها برای کار کردن شرایط سختی دارند و به همین خاطر از ابتدا اعلام کردم به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازی نمی نشینم.

آذرنیا در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان سرپرست با تراکتورسازی همکاری می کند، افزود: منتظر هستم باشگاه به من سمت جدیدم را اعلام کند. به آقای زینی زاده هم گفته ام هر کمکی که بخواهند برای موفقیت تراکتورسازی انجام خواهم داد.

امین بازدید : 111 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پس از اینکه گزینه های بومی نیمکت تراکتورسازی در پیچ خم اما و اگرها گیر کرده اند، جنجالی ترین مربی خارجی سال های اخیر به نیمکت سرخپوشان نزدیک می شود.

مذاکرات سران تراکتورسازی با سرمربی کروات به گزارش  سایت گل، در حالی که مدیر عامل جدید تراکتورسازی خبر از گفتگو با منصور ابراهیم زاده و حسین فرکی می داد ظاهرا تا این لحظه از طرف این مربیان چراغ سبزی به مسئولین این تیم روشن نشده است. در چنین شرایطی گزینه های بومی نیز در اما و اگرهای مسائلی مختلفی قرار دارند که فعلا شانس آنها را به حداقل رسانده است.

در این میان با توجه به خبرهای رسیده مذاکراتی با لوکا بوناچیچ در ارتباط با هدایت تراکتورسازان صورت گرفته که باید منتظر ماند و دید که جنجالی ترین مربی خارجی سال های اخیر با این تیم به توافق نهایی خواهد رسید یا نه؟

 

 

امین بازدید : 133 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

از تیم استقلال هم پیشنهاد دارم ولی همانطور که گفتم اولویتم تراکتورسازی است.



به گزارش   جام ورزشي؛ قاسم دهنوي در تراكتورسازي مي‌ماند يا از اين تيم جدا مي‌شود. او كه ابتداي فصل مدعي بود از انتخاب تراكتورسازي پشيمان است حالا حرف‌هايي مي‌زند درست برعكس گذشته.



دهنوي مي‌گويد: «از حضور در تراكتور پشيمان نشده بودم. اوايل فصل شرايط برايم سخت بود و پنج، شش هفته زمان برد تا در تراكتور جا افتادم و همه چيز به روال عادي بازگشت.»



او در خصوص احتمال تمديد قراردادش با اين تيم مي‌گويد: «اولويت من ماندن در تراكتورسازي است. قرار است مسئولان باشگاه تا آخر هفته با بازيكنان مورد نظرشان صحبت كنند. من هم تا آخر هفته منتظر مي‌مانم. در غير اين صورت به پيشنهادهاي ديگرم فكر مي‌كنم. اولويتم تراكتورسازي است ولي از استقلال هم پيشنهاد دارم و شايد به اين تيم رفتم.»

امین بازدید : 116 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت:علاقمندیم از مربیان با دانش و شایسته کشورمان در هدایت تراکتورسازی بهره بگیریم.

محمداسماعیل سعیدی در گفت و گو با اوج درباره وضعیت کادر مربیگری این تیم برای فصل آتی با توجه با احتمال زیاد حضور منصور ابراهیم زاده در پرسپولیس عنوان کرد:ما روی دو گزینه جمع بندی خوبی داشتیم که عبارت بودند از منصور ابراهیم زاده و حسین فرکی.با توجه به حضور احتمالی ابراهیم زاده در پرسپولیس مذاکراتمان را با فرکی ادامه می دهیم و امیدواریم به توافق نهایی با وی برسیم.

وی ادامه داد:اولویت باشگاه تراکتورسازی برای فصل آتی حضور سرمربی ایرانی است و علاقمندیم از مربیان با دانش و شایسته کشورمان در هدایت تراکتورسازی بهره بگیریم.

سعیدی درباره این شایعه که باشگاه تراکتورسازی مذاکراتی را با ارنست میدن دروپ ،سرمربی آلمانی پیشین تراکتورسازی برای حضور در این تیم در فصل آتی داشته است عنوان کرد:هنوز در این باره مذاکره ای صورت نگرفته است.اگر لازم باشد جزییات لازم از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

امین بازدید : 284 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در اقدامی غیر منتظره قصد دارند ارنست میدن دروپ آلمانی سرمربی سابق این تیم را برای فصل آینده سرخپوشان تبریز انتخاب کنند.

یک مقام آگاه از باشگاه تراکتورسازی خبر از مذاکره مدیران این باشگاه با ارنست میدن دروپ داد. این مربی آلمانی که حدود هشت سال پیش در تبریز به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی فعالیت می کرد، گویا بار دیگر هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. میدن دروپ طی سال های 2004 و 2005 سرمربی تیم تراکتورسازی در لیگ دسته اول بود اما وی در رساندن این تیم تبریزی به لیگ برتر توفیق نیافت. گفته می شود قرار است دستیاران میدن دروپ از مربیان بومی باشند. این مربی آلمانی در تیم های مختلف کشور خود مربیگری کرده و یک فصل نیز سرمربی تیم آرمینیا بیله فیلد که علی دایی را در خدمت داشت، حضور داشته است. تراکتورسازان همزمان با دو، سه مربی دیگر از جمله منصور ابراهیم زاده، حسین فرکی و رسول خطیبی نیز مذاکره می کنند.

 

امین بازدید : 130 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 
منصور ابراهيم‌زاده را بايد سرمربي تراکتور دانست. اين نه حرف امروز که توافق يک ماه گذشته است. همان زمان که سناريوي اخراخ توني نوشته مي‌شد نام جانشين او هم مشخص شد. اين البته اگر اقدامي اخلاقي هم نباشد تدبيري حرفه‌اي است و قابل دفاع. هر چند محبوبيت آشکار توني، احساس هوادار را درگير خود کرده باشد اما انگار «عبور» از اين پرتغالي دوست داشتني تصميمي «ناگزير» بود. نه البته به خاطر اتهامات ناجوانمردانه‌اي که امروز به او – و در غياب او – زده مي‌شد که تنها به دليل «نوسان ارز» و رژيم اقتصادي باشگاه.

امین بازدید : 125 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی تراکتور ، امروز خبری مبنی بر بدهی هشت میلیاردی تراکتور در خروجی یکی از سایت های به اصطلاح خبری منتشر شد ، اولا بدهی تراکتور در این فصل چهار میلیارد باقی مانده است که تراکتور سه میلیارد تومان طلب کار است ، دو میلیارد از طرف فدراسیون از بابت حق پخش و تبلیغات دور زمین و یک میلیارد هم اسپانسری های روی لباس و پولی که کنفدراسیون آسیا به باشگاه خواهد داد.

پس فقط یک میلیارد باقی خواهد ماند ، تراکور در فصل قبل هم بدهی 700 میلیونی داشت که آن نیز در حال پرداخت شدن است و در جمع کل در مدیریت سردا جعفری باشگاه تراکتورسازی ، فقط یک میلیارد 700 میلیون تومان از برنامه هایش عقب است و این در حالی است که سردار جعفری چهار میلیارد از بدهی های مدیریت قبلی را نیز پرداخت کرده است.

امین بازدید : 116 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



منصور ابراهیم زاده برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور خواسته هائی دارد که اجابت آنها می تواند این چهره موفق در عرصه مربیگری را به نیمکت هدایت فنی تراکتور نزدیکتر کند.



امین بازدید : 126 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی تراکتور منصور ابراهيم‌زاده که از باشگاه تراکتور سه روز وقت خواسته بود امروز چهارشنبه فرصت سه روزه او به پایان می رسد.آقای زینی زاده که برای پیگیری حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین و کارهای اداری باشگاه در تهران به سر می برد با فرکی و نماینده ابراهیم زاده به دلیل سفر وی به کربلا دیدار کرده است.

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 4,772
  • بازدید کلی : 139,877