loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 166 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

امضاء قرار داد سه ساله با پوشاک مجیدMerooj

 

 

به گزارش سایت رسمی ، باشگاه تراکتورسازی با شرکت مجید (MEROOJ) تولید کننده لوازم و لباس های ورزشی به توافق رسید و این شرکت به مدت سه سال عهده دار تهیه البسه این باشگاه می باشد.

امین بازدید : 170 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

با آمدن لک احتمال جدایی ثابتی قوت گرفت

  حامد لک دروازه بان ملی پوش و جوان تیم صبای قم با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست ، از این رو مهدی ثابتی که گفته می شود پیشنهاداتی را هم دارد قصد جدایی دارد.

 

گفته می شود ثابتی از تیم های کرمانی ، تهرانی و اصهانی پیشنهاد دارد.

امین بازدید : 178 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

به نقل از سایت رسمی ، محسن دلیر بازیکن فصل گذشته تیم گسترش فولاد با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست.


دلیر در تیم قبلی خود در پست فوروارد بازی می کرد و در 1995 دقیقه بازی با زدن یازده گل و دادن 7 پاس گل از بازیکنان موثر و آقای گل این تیم محسوب می شود.

لازم به ذکر است که محسن دلیر به عنوان سهمیه لیگ یک به تراکتورسازی پیوسته است.

 

محسن دلیر 25 سال سن دارد و آقای گل تیم گسترش فولاد نیز می باشد.

امین بازدید : 139 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

 



باشگاه تراکتورسازي با مجيد جلالي براي سرمربيگري اين تيم به توافق رسيد.

  


به گزارش فارس، امشب جلسه هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي براي انتخاب سرمربي اين تيم برگزار شد و از بين گزينه‌هاي مايلي‌کهن، مجيد جلالي و دو گزينه خارجي، سرانجام مسئولان باشگاه مجيد جلالي را انتخاب کردند.

امین بازدید : 132 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مـدیـرعـامـل باشگـاه تراکتــور گفت:بهتــرین گزینــه را بـرای تیــم انتخــاب مــی کنیـــم.



حمید زینی زاده گفت : رقم درخواستی این مربی با مبلغی که باشگاه در نظر گرفته بود، اختلاف فاحش داشت، از این رو تصمیم گرفتیم با گزینه های دیگری برای سرمربیگری تیم وارد مذاکره شویم.

وی بدون اشاره به رقم درخواستی منصور ابراهیم زاده از باشگاه تراکتور گفت: متاسفانه رقم های درخواستی، نجومی شده به صورتی که ارقام درخواست شده از سوی مربیان بیش از ۱۰ میلیارد ریال است و باشگاه قادر به تامین این مبالغ برای مربیان نیست.

حمید زینی زاده درباره اینکه گفته می شود باشگاه تراکتور با فرهاد کاظمی و مجید جلالی مذاکره کرده است اظهار داشت:هنوز مشخص نیست که چه فردی سرمربی ما شود.ما با فرد خاصی مذاکره نکرده ایم.این دو گزینه هم در رسانه ها مطرح شده اند، اما در جلسه ایکه چهارشنبه شب برگزار می کنیم تصمیم نهایی را می گیریم.

وی درباره اعتراضات برخی هواداران تراکتور به عدم انتخاب منصور ابراهیم زاده عنوان کرد:ما تا شروع لیگ برتر که 21 تیر است ،فرصت کافی داریم.هواداران حوصله کنند و مطمئن باشند بهترین گزینه ای که امکانش باشد را به عنوان سرمربی انتخاب می کنیم تا خواسته آنها هم تامین شود.تراکتور در فصل آتی هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی ظاهر می شود.

امین بازدید : 120 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ابراهیم زاده : تیمی مقتدر و مطمئن می بندم تا از فوتبال تراکتور لذت ببرید

در خصوص مذاکرات اخیر با تراکتورسازی صحبت کنید.

صحبت های اولیه با آقای آذرنیا و سردار جعفری صورت گرفته بود که در ادامه این صحبت ها با آقای زینی زاده نیز مذاکرات خوبی داشتیم ، توافقات اولیه صورت گرفته است و فردا نیز جلسه ای خواهیم داشت و امیدوارم شرایط جوری باشد تا بتوانیم با همکاری یکدیگر و مردم خوب تبریز موفقیت های خوبی برای تراکتورسازی کسب کنیم.

امین بازدید : 133 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

منصور ابراهیم زاده گفت: تبریز محلی است برای رشادت، عشق و صفا.

وی در گفت و گویی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من اصلا به پرسپولیس فکر نمی کردم و الان هم نمی کنم. در کربلا که بودم رویانیان تماس گرفت و از من پرسید می تواند نامش را در هیات مدیره به عنوان یک گزینه مطرح کند یا خیر که من جواب مثبت دادم. من هیچ مذاکره ای با پرسپولیسی ها نکردم و این بحثی بوده که در رسانه ها عنوان شده است.

سرمربی پیشین نفت تهران درباره روند مذاکراتش با تراکتورسازی تاکید کرد: من 3، 4 مرتبه با آقای زینی زاده صحبت کرده ام اما هنوز چیزی قطعی نیست. درباره مردم تبریز باید بگویم این شهر محلی است برای رشادت، عشق و صفا که بین مردمانش برای موفقیت افرادی که دوستشان دارند همدلی خاصی وجود دارد. درباره تبریز می توانم بگویم یاشاسین آذربایجان!

ابراهیم زاده درباره اظهارات زینی زاده مبنی بر اینکه منتظر پاسخ او است، خاطرنشان کرد: پس من هم منتظر تماس زینی زاده هستم تا پاسخم را به او بگویم. به هیچ کس هم جز او نمی گویم جوابم چیست.

وی در پایان افزود: از همه آنهایی که حمایتم کردند تا امروز چند پیشنهاد خوب داشته باشم تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم روزی پاسخ محبت هایشان را بدهم.

امین بازدید : 122 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مجتبی جباری بازی ساز اصلی استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار دارد. جباری که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت شدیدش از نیم فصل به جمع آبی‌ها پیوست و نقش اساسی و کلیدی در قهرمانی این تیم داشت، با چند پیشنهاد داخلی و خارجی روبه‌رو شده که مهمترین آنها از قطر است. باشگاه‌های قطری علاقه خاصی به بازی شماره ۸ آبی‌ها دارند و خواستار به خدمت‌گیری او هستند. در میان باشگاه‌های داخلی نیز تراکتورسازی گزینه‌ای‌است که با یک پیشنهاد جالب خواستار به خدمت‌گیری جباری است و همین احتمال جدایی او را بیشتر می‌کند. در همین رابطه امیر قلعه‌نویی نیز بیکار ننشسته و از هم اکنون به دنبال پیدا کردن جانشین برای جباری است. محمد نوری هافبک بازی‌ساز سرخ‌ها گزینه ای‌است که قلعه‌نویی برای جانشینی احتمالی جباری در نظر گرفته و از طریق واسطه‌ها با او نیز مذاکرات مقدماتی را انجام داده و ظاهرا پاسخ اولیه نوری نیز مثبت بوده است.

امین بازدید : 116 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فوری : منصور ابراهیم زاده تراکتوری شد

دقایقی قبل منصور ابراهیم زاده با حمید زینی زاده مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی به توافقات اولیه رسید و برای پیوستن به تراکتورسازی مذاکرات اولیه صورت گرفت تا روز سه شنبه با عقد قرارداد و نهایی شدن این توافقات به صورت رسمی سر مربی فصل بعد تراکتورسازان شود.

امین بازدید : 125 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باشگاه تراکتورسازی تبریز باب مذاکره با ˝ارنست میدن دورپ˝ آلمانی را باز کرده است.میدن دورپ در يك قدمي نيمكت تراكتور

به گزارش پورتال هواداران تیراختور آذربایجان به نقل از پانا، در پی تغییر و تحولات صورت گرفته در راس کادر اجرایی باشگاه تراکتورسازی در حالی که "حمید زینی‌زاده" مدیر عامل تراکتورسازان از مذاکره مدیره باشگاه با 5 گزینه داخلی خبر داده بود، از تبریز خبر می رسد که مذاکرات اولیه با "میدن دروپ" منتج به حصول توافق شفاهی شده است.

منصور ابراهیم‌زاده، حسین فرکی، محمد مایلی‌کهن، مجید جلالی 5 مربی ایرانی هستند که قرار بود تا روز دوشنبه آینده نام یکی از آنان به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی معرفی شود.

ارنست میدن دورپ که همبازی علی دایی در تیم آرمنیا بیلفلد بود بین سال‌های 2004 تا 2005 هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده داشت.

این مربی 54 ساله تاكنون مربیگری تیم های اینتراخت نوردون، راینه، گوترس لوه، آرمینیا بیله فلد، اوردینگن، بوخوم، كایزرشیفس افریقای جنوبی و چانگون یاتای چین را برعهده داشته است.

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 4,797
  • بازدید کلی : 139,902