loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 105 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



در شرايطي که باشگاه تراکتورسازي اعلام کرده که توني اوليويرا از کار برکنار شده اما اين مربي پرتغالي مي گويد اخراجش را قبول ندارد و همچنان به کارش ادامه مي دهد.




 

 روزنامه رکورد چاپ پرتغال به نقل از اين مربي پرتغالي نوشت من اخراج نشدم.

توني اوليويرا در گفتگو با روزنامه رکورد پرتغال گفت: با توجه به اينکه باشگاه هنوز مکاتبه اي با من نداشته و با من تسويه حساب نکرده است ،خودم را مربي اخراج شده نميدانم و به کارم در تراکتورسازي ادامه مي دهم. من هنوز سرمربي تراکتور سازي هستم.

سرمربي تراکتورسازي معتقد است تا زمانيکه حقوق معوقه خود را دريافت نکند به کارش در اين تيم ادامه مي دهد و سرمربي تراکتور سازي است.

توني تاکيد کرد چندي پيش باشگاه از او برنامه اي براي تمديد قرارداد با اين باشگاه خواسته بود اما نمي دانم باشگاه چطور تصميم خود را تغيير داد و تصميم به برکناري من گرفت . او ادامه داد در حال حاضر 4 ماه حقوق نگرفته است و باشگاه تراکتور براي اخراج وي ابتدا بايد با او تسويه حساب کند.

سرمربي پرتغالي در پايان درباره آينده اش در اين تيم گفت: من به آينده خوشبينم و اميدوارم شرايط بهتر شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 5,079
  • بازدید کلی : 140,184