loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 119 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



اوليويرا: حقوقم را بدهند برنامه مي‌دهم


 سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: فردا با انگيزه کسب نتيجه به ميدان مي‌رويم.



توني اوليويرا در نشست خبري قبل از ديدار مقابل الجيش قطر در مورد اين مسابقه، گفت: خيلي متاسفم که اين مسابقه تشريفاتي است و ديگر شانس صعود به مرحله بعد را نداريم جا دارد بگويم ما نماينده يک شهر و باشگاه هستيم ما نماينده تبريز و کشور ايران هستيم. نتوانستيم به مرحله بعد صعود کنيم اما اين دليل نمي شود انگيزه خود را از دست بدهيم و با قدرت و انگيزه تلاشمان را فردا براي کسب نتيجه مي کنيم. فردا با اين روحيه به ميدان مي رويم.

به گزارش فارس، وي افزود: در آسيا 5 بازي انجام داديم در اين مقطع چند تا از بهترين بازي ها را انجام داديم اما مهم نتيجه است که ما نتوانستيم در اين بخش خوب عمل کنيم. خوب شروع کرديم و فکر مي کنم خوب تمام نکرديم. مقابل الجزيره هم در بازي برگشت خوب شروع کرديم اما در ادامه حريف کنترل بازي را در دست گرفت و پيروز شد. جا دارد از هواداران تشکر کنم هميشه کنار ما بودند و از تيم حمايت کردند. متاسفيم که نتوانستيم آن ها را خوشحال کنيم و از گروهمان صعود کنيم اميدوارم تا آخر و چند بازي پاياني هواداران همچنان از ما حمايت کنند.

سرمربي تراکتورسازي خاطر نشان کرد:‌ فردا سعي مي کنيم مثل هميشه محکم و مستحکم بازي کنيم شايد تغييراتي در تيم ايجاد کنيم اما هدفمان پيروزي است و در اين بازي تشريفاتي تمام تلاشمان اين است که پيروز از زمين خارج شويم. مسائلي که باعث شد حذف شويم فراتر از سفرهاي مداوم و بازي هاي پشت هم بوده است. سعي مي کنيم تغييراتي را در اين ديدار به وجود بياوريم و با شرايط ديگري به ميدان برويم.

اوليويرا تأکيد کرد: فردا بازي مهمي داريم و با تيم دوم جدول بازي مي کنيم.با اين وجود در ليگ برتر نيز نياز به 2 پيروزي براي کسب سهميه آسيا را داريم به همين خاطر ممکن است از بازيکنان جوان استفاده کنيم اما مهم اين است که با همين جوان ها بازي خوبي انجام دهيم و بتوانيم از نام ايران دفاع کينم.

سرمربي تراکتوراسازي در مورد اينکه چرا به باشگاه برنامه نداده است، اظهار داشت: روحيه من مثل همان روز اول است و تا آخر هم همين طور خواهم بود در رابطه با بودن و همکاري من اين مسئله خيلي زياد بستگي به مسائل مالي دارد همچنين بايد ببينم تراکتورسازي براي آينده چه چيزي مي خواهد اول بايد اين مسائل مشخص شود. بايد اين وضعيت روشن شود. از طرفي از باشگاه نامه گرفتم و قرار شد برنامه بدهم من به اين صورت جواب دادم که الان وارد ماه چهارم شديم و من حقوق نگرفتم موقعي جواب مي دهم که حقوق معوقه من را بدهند موضوع خيلي روشن است. اين آخرين صحبت من است. هميشه گفتم هيچ وقت خسته نمي شوم بزرگترين قدرت تراکتورسازي هواداران هستند و بدون آن ها تراکتورسازي صفر است. ما کادر فني، بازيکنان در درجه اول براي هواداران کار مي کنيم هر اتفاقي هم بيفتد هيچ وقت تراکتورسازي را فراموش نمي کنم.

اوليويرا خاطر نشان کرد: وقتي چند ماه پيش از من در مورد آسيا مي پرسيديد، وقتي که مشخص شد حريفان ما چه تيم هايي هستند و وقتي مشخص شد آن ها چند بازيکن آسيايي دارند و چند بازيکن خارجي دارند گفتم چه مشکلاتي داريم چون خارجي هاي ما همان کيفيت بازيکنان ايراني را داشتند گيلسون تجربه زيادي ندارد. الجزيره الشباب بازيکنان خارجي خوبي دارند بهترين بازي که ما انجام داديم در آسيا بود شما ديديد که خوب بازي کرديم و من از تيمم خيلي راضي هستم و از بازيکنانم که از جان مايه گذاشتند راضي هستم. الشباب از آسمان برايش شانس آمد که ما را برد. مقابل الجزيره هم خوب بوديم بهترين بازي هايمان در زمان ديدار هاي آسيايي بود اما متاسفانه نتيجه نگرفتيم.

 



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 4,892
  • بازدید کلی : 139,997