loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 100 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



اخلاق حرفه‌اي اوليويرابافوتبال ايران هماهنگ نشد


 مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: اوليويرا مربي بسيار خوبي بود اما اخلاق حرفه‌اي او با فوتبال ايران هماهنگ نشد.




محمدحسين جعفري در مورد کنار گذاشتن توني اوليويرا از سرمربيگري تراکتورسازي گفت: در جلسه روز گذشته کميته فني براي خروج از نوار شکست‌هاي تيم‌مان تصميم گرفتيم تا شرايطي اتخاذ کنيم و تيم را از اين بحران بيرون بياوريم. با تغيير سرمربي و جابجايي که روي نيمکت انجام داديم بر آن هستيم تا تيم‌مان را در شرايط خوبي قرار دهيم و بتوانيم در 2 بازي آينده جايگاه فعلي‌مان در جدول را حفظ کنيم.

به گزارش فارس،وي افزود: اوليويرا مربي بسيار خوبي بود اما بايد بپذيريم که اخلاق حرفه‌اي او نتوانست با شرايط فوتبال ايران هماهنگ شود و حاشيه‌هاي زيادي براي تيم‌مان رقم خورد. متاسفانه در 8 هفته اخير تنها 4 امتياز کسب کرديم که اين مسئله حامل پيام‌هاي زيادي برايمان بود احساس کرديم روي نيمکت هدايت تيم تغيير ايجاد کنيم طبق تجربه‌اي که در ايران ثابت شده اين اتفاق مي‌تواند از لحاظ رواني روي بازيکنان تأثير بگذارد و در ادامه عملکرد بهتري داشته باشيم.

جعفري خاطرنشان کرد: کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا براي دومين سال پياپي بسيار حائز اهميت است به همين خاطر آذرنيا که يکي از افراد باسابقه فوتبال و از لحاظ فني از افراد صاحب‌نظر است را به عنوان سرمربي تيم در دو هفته پاياني معرفي کرديم.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد اينکه به نظر مي‌رسيد بازيکنان اين تيم تمام توان خود را در زمين ارائه نمي‌کنند، اظهار داشت‌: همانطور که گفتم مدتي بود که در تيم ما شادابي و نشاط ديده نمي‌شد، با صحبتي که با دوستان‌مان انجام داديم و با جلساتي که با کادر فني داشتيم درخواست مي‌کرديم که شرايط جوري اداره شود که تراکتورسازي در مسير خوبي قرار گيرد اما وقتي در اين مقطع مهم و حساس قرار گرفتيم براي ايجاد يک شرايط بهتر در نهايت تصميم بر اين شد تا هدايت تيم به فرد ديگري سپرده شود.

جعفري در پاسخ به اين سؤال که پس وجود اختلاف بين بازيکنان و کادر فني از سوي او تاييد مي‌شود، گفت: نمي‌خواهم بگويم اختلاف در تيم ما وجود داشته اما مديريتي که روي بازيکنان تاثيرگذار باشد در تيم وجود نداشته است. همين مسئله باعث شد تا اوليويرا نتواند از تمامي توان بازيکنان را به کار بگيرد و با خواسته‌هاي باشگاه تطبيق پيدا کند. به همين خاطر شرايط تيم‌مان نسبت به نيم فصل اول تغيير پيدا کرد و بازيکنان کارايي اوايل فصل و نيم فصل اول را نداشتند.

وي در مورد اينکه آيا فصل بعد نيز آذرنيا هدايت تراکتورسازي را برعهده خواهد داشت، عنوان کرد:‌ آذرنيا تنها براي دو بازي پاياني ليگ برتر امسال هدايت تراکتورسازي برعهده دارد و پس از آن هيئت مديره و باشگاه در اين ارتباط تصميم‌گيري خواهد کرد.

جعفري در مورد اينکه آيا فروزان که از سوي اوليويرا از تمرينات کنار گذاشته شده بود، به تمرينات اين تيم باز خواهد گشت، گفت: در مورد فروزان حسن آذرنيا سرمربي جديد تيم تصميم‌گيري خواهد کرد.

مديرعامل تراکتورسازي در صحبت با هواداران، اظهار داشت: هواداران تراکتورسازي تيم خود را دوست دارند و براي آنها موفقيت باشگاه حائز اهميت است. در شرايطي که قرار داشتيم احساس کرديم براي رسيدن به اهداف‌مان نياز داريم تغييراتي ايجاد کنيم. از هواداران خواهش مي‌کنم احساساتي نشوند و به جوّسازي‌هايي که صورت مي‌گيرد، گوش نکنند. نبايد بت‌پرست باشيم و تنها بايد به تيم‌مان عشق بورزيم. مربيان و مديران زيادي به تراکتورسازي آمدند و رفتند و در ادامه نيز خواهند رفت، اما آنچه که باقي مي‌ماند عظمت و بزرگي تراکتورسازي است که از همه اشخاص بزرگ‌تر است. نبايد ذهنمان را معطوف به يک مربي و يک بازيکن بکنيم و نفر پرستي را در تيم‌مان ايجاد کنيم.

وي تاکيد کرد: همه افرادي که به تراکتورسازي آمدند يک روز خواهند رفت پس به نفع باشگاه است که از تصميماتي که براي رسيدن به اهداف بزرگ تيم است، حمايت کنيم. هواداران آگاه باشند که تمامي تصميمات با روحيه خدمت به تراکتورسازي گرفته مي‌‌شود و بدانند که اهدافي که ما داريم همان اهداف بزرگي است که هواداران براي تيم‌شان در نظر دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 5,055
  • بازدید کلی : 140,160