loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 164 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
 یکی از سخت ترین و سرنوشت سازترین مسایل مرتبط به تیم و باشگاه انتخاب مربی است.فصل قبل همه امیدوار و مطمئن از حضور امیر قلعه نویی بودیم اما به یک باره چرخش ۱۸۰ درجه ای کرد و به حرفهایش پشت پا زد و امضای سفید و …. به خاطر هوادارن از یادش رفت و رفت پیش دردانه های پایتخت.اما مربی ما از بین چندین گزینه که اسم برده می شد تونی انتخاب شد و زمانی که آمد چون انتخاب جعفری بود مورد حمایت قرار نگرفت از طرف سایت ها که هیچ بلکه بیشتر مورد تخریب واقع شد اما خیلی زود خود را اثبات کرد.

 

 

تونی نشان داد از نظر فنی بهترین مربی حاظر در ایران است خیلی هم متعصب و هوادار دوست است.اما توان مدیرت نظم و حواشی تمرین که بازیکنان به خاطر نیمکت نشینی و …. ایجاد میکند را ندارد.یعنی می خواهد همه چیز را به بهترین نحو ممکن حل کند اما او نمیداند و نمیخواهد بداند اینجا کجاست برای همه بازیکنان نمی شود مثل انسان حرف زد باید مثل برخی مربیان آنها را به فحش بست تا بازی کنند.خدا راشکر از این دست بازیکنان خیلی معدود بوده در تراکتور ولی اگر به همین روش پیش برود بازهم بدتر می شویم و مصاحبه های ابراهیمی ها و دهنوی ها بیشتر می شود درست است نباید اسم بازیکن تیم را ببریم ولی دیگر صبر هوادار پس از چندین باخت پیاپی سر می آید و خودش می داند چه کسی و چه کسانی به چه نحوی بازی میکنند.

امیدواریم تونی مشکلات مالی را(مثل قلعه نویی) بهانه قرار ندهد و برای رفتن به تیم دیگر این بهانه تراشی نباشد از ته قلب عاشق تونی هستم ولی یادمان نرود قلعه نویی که به خاطر ما سفید امضا میکرد مشکلات مالی را بهانه کرد و رفت . گفت باید بدهی های فصل قبل تسویه شود و به این بهانه رفت استقلال و فکر کرد ما……..

اما استقلال مگر تسویه کرده بود؟ حتی بدهی هایش هم بیشتر از تراکتور بود پس نشان می دهد امیر قلعه نویی به خاطر تسویه نرفت به خاطر بازیکن هم نرفت چون یکی از بهترین تیم ها بود. برخی ها که چشم دیدن آذربایجان و موفقیتش را ندارند همواره چوب لای چرخ می کنند امسال هم با قوای بیشتر وارد عمل شده اند از تراکتور گرفته تا شهرداری همگی سوزش دارند. تونی با حرف هایش علنا گفت با تراکتور نیستم چون خودش میداند تراکتور آنقدر ها هم دارایی ندارد تا با او تسویه حساب کنند تا برای فصل بعد مذاکره کنند.

حدود نصف بودجه سال قبل به خارجی ها و تونی باید پرداخت می شد و آیا این ممکن بود؟ تقصیر سردار و تونی و…. هم نبود چون زمانی با آنها قرار داد بسته شد که دلار سه هزار و …. نبود؛ اما شد و این اوضاع پیش آمد در مقابل عوض کمک به ما شاهد بی مهری بودیم(شنیده اید که اگر کسی خواب باشد میتوان اورا بیدار کرد اما کسی که خود را به خواب بزند نمی شود بیدارش کرد) قضیه ما هم همین طور بود اگر قصد کمک به ما (در بحث دلار) از طرف فدراسیون و دولت بود به هر حالت که بود مشکل را حل می کردند(مال دیگر تیم ها را حل کردند) ولی وقتی قصد دارند ما را تحت فشار قرار دهند دیگر نمی توان کاری کرد خودت را هم بکشی نمیتوانی کمک بگیری و در این میان باید نمایندگان مجلس وارد می شدند که … بعد از منتخب شدن دیگر شعارهاشان فراموش شد.

امسال تونی رفتنی است باید به فکر مربی باشیم از همین حالا، نه مثل فصل قبل که مربی برود و بعد دنبال مربی بگردیم چون قطعا دیگر چنین مربی نصیبمان نخواهد شد در فرصت کم. بنا به اخبار رسیده، باشگاه مذاکرات خود را شروع کرده است و روند خوبی هم داشته که از کم و کیف آن مطلع خواهید شد در چند روز آینده. در رسانه ها و سایت ها از منصور ابراهیم زاده-علی دایی-فرهاد کاظمی به عنوان نفرات اصلی نام برده می شود.

 

ضمنا یادآوری میکنم امسال قصد باشگاه جذب نفرات داخلی برای کادر فنی و کاهش هزینه هاست.برای جذب بازیکن هم بازیکنان جوان و بومی مد نظر هستند به همراه بهترین بازیکنان(بودجه تصویبی ۲۵ میلیارد تومان+عدم خرید دلار برای مربی و بازیکن خارجی و صرف هزینه کمتر) .بهترین مربی را میتوان آورد فرض کنید یک میلیارد به مربی داخلی بدهیم یکی از بهترین مربی ها را میتوان آورد و هزینه نصف امسال می شود چون رسما بودجه صرف خرید دلار شد نه دستمزد تونی. علی دایی که قرار داد خود را با راه آهن تمدید کرده است و اخلاق حرفه ای اجازه نمی دهد با او مذاکره کرد مگر اینکه خبر شایعه باشد. فرهاد کاظمی هم که شانس حضورش در حال حاظر کمتر از دایی است اما از این میان منصور ابراهیم زاده که در سال های اخبر در بین مربیان داخلی  بهترین بوده و در رده بندی مربیان در جهان هم از او اسم برده شد.

ابراهیم زاده هم در ایران و هم آسیا نتایج بسیار خوبی گرفته است برخی ها که میگویند امیر قلعه نویی بهترین مربی ایران است بهتر است به بازی ها و نتایج دقت کنند که حریف چگونه مقابل تیم امیر بازی میکند و چطور می شود که فجر در خانه ۶ گل از استقلال میخورد …….

 در انتها میتوان ابراهیم زاده را از بهترین و اصلی ترین گزینه های سر مربی گیری برای تیم نام برد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 570
  • بازدید سال : 5,061
  • بازدید کلی : 140,166