loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 113 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در حال بررسی پیشنهاد تراکتور هستم اما این تیم مشکل مالی دارد.


تونی اولیویرا درباره تساوی روز گذشته تراکتور برابر فولاد خوزستان و وضعیت تیم آذربایـــــجانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر و ادامه فعالیت آنها در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد که در زیر می‌خوانیم:


 
* روز گذشته تراکتور در ورزشگاه خانگی متوقف شد. علت اصلی عدم پیروزی در این مسابقه چه بود؟
 
 
 
دیروز شرایط طوری رقم خورد که ما نتوانیم پیروز شویم. چون ما یک گل زدیم و فولاد هم یک گل زد تا بازی تساوی شود و امتیازها هم تقسیم شدند.
 
* اما شما از پیروزی در بازی خانگی محروم شدید؟
 
به هر حال ما می‌خواستیم پیروز شویم، اما شرایط طوری رقم خورد که به تساوی هم رضایت دادیم. ما اکنون 2 بازی دیگر داریم تا لیگ را به پایان برسانیم و در جدول لیگ برتر نیز جایگاه خوبی برای کسب سهمیه آسیایی برای فصل آینده داریم. برای بازی با آلومینیوم و پرسپولیس فرصت خوبی باقی مانده که می‌توانیم به آمادگی بهتری مقابل آنها صف‌آرایی کنیم.
 
* برخی کارشناسان معتقدند در هفته‌های پایانی بازیکنان تراکتور با مشکل بدنی مواجه شده‌اند. این بحث را قبول دارید؟
 
بله، تا حدودی این مقوله را قبول دارم. شما به برنامه بازی‌های ما نگاه کنید. پشت سر هم بازی می‌کنیم و طبیعی است که نفرات ما هم خسته باشند. قبل از دیدار با فولاد خوزستان، در لیگ قهرمانان آسیا ابتدا با الشباب در عربستان بازی کردیم و بعد هم به مکه رفتیم اما در جریان همین رفت و آمدها استراحت نکردیم و بعد هم در ایران دوباره با این تیم عربستانی بازی کردیم و فشار زیادی به بازیکنانم تحمیل شد. اما شرایط فولاد در روز گذشته با ما خیلی متفاوت بود. چند برابر بازیکنان ما استراحت کرده بود و نفرات آنها سرحال‌تر بودند. البته ما قبول نداریم که مشکل فنی تراکتورسازی مشکل بدنی است و این مقوله نمی‌تواند به اصلی‌ترین مشکل ما موجب شود.
 
* دیروز در جریان بازی با فولاد خوزستان یک اتفاق عجیب رخ داد. تعدادی از هواداران علیه جعفری شعار سر دادند. نظرتان در این زمینه چیست؟
 
من نمی‌دانم هدفتان از طرح این سوال چیست. اصلا من نباید در این زمینه پاسخگو باشم. من سرمربی تیم هستم و باید در مورد مسائل فنی صحبت کنم. من عاشقانه تراکتور و هواداران این تیم را دوست دارم.
 
*اما به عنوان سرمربی تراکتور می‌توانید خیلی شفاف نظرتان را به هواداران تیم بیان کنید.
 
بله، اما من 10 ماهی است که در تبریز زندگی می‌کنم و ارتباط خوبی هم با هواداران دارم اما دوباره تاکید می‌کنم من سرمربی تراکتور هستم نه مدیر باشگاه.من شهر و هواداران و تیم تراکتور را دوست دارم و تمایل دارم بهترین‌ آرزوها را برای این تیم داشته باشم.
 
* اعلام شده که مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادت از شما برنامه خواسته‌اند. این خبر صحت دارد؟
 
بله، آنها به من پیشنهاد داده‌اند که تا 10 روز دیگر برنامه‌‌هایم را به مدیران باشگاه بدهم و بنده در حال بررسی نهایی هستم چون تراکتور با مشکل مالی مواجه است.
 
* پس مشکل مالی تراکتور را تایید می‌کنید؟
 
بله، تراکتور مدت‌ها است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همواره این مشکل را داشته و همین موارد روی یکدیگر تاثیر گذاشته است. مردم تبریز و ایران با من مهربان هستند و من هم دوست دارم بهترین نتایج را برایشان کسب کنم. هواداران تراکتور در قلب من جای دارند. بنابراین باید مسئولان مشکلات را برطرف کنند تا به نتایج بهتری برسیم.
 
* فکر می‌کنی تراکتور با چه نتایجی با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند؟
 
شما یک مقایسه مختصر بین تیم‌های الجیش، الشباب و الجزیره با تراکتور انجام دهید. به درستی متوجه اختلاف‌ها و فاصله‌ توان مالی تیم‌ها خواهید شد. نماینده‌های عربستانی، قطری، اماراتی هر کدام 11 بازیکن فوق‌العاده با 10 بازیکن خارجی را در خدمت دارند اما تراکتور از 11 بازیکن فقط یک بازیکن خارجی دارد و توان مالی آنها نیز قابل مقایسه با تیم ما نیست. پس باید این نابرابری‌ها را بپذیریم هرچند ما شاهدیم آنها با وجود همه داشته‌هایشان در تبریز برای تساوی به میدان می‌آیند و این موضوع قابل تفکر است.

فارس
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 623
  • بازدید سال : 5,114
  • بازدید کلی : 140,219