loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 120 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

کريميان: جعفري مظلوم واقع شد


هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: مديرعامل تيم نمي‌تواند وارد زمين شود و گلزني کند، جعفري مظلوم واقع شد که عليه او شعار دادند.

 

مهدي کريميان در مورد شکست تيمش مقابل الشباب عربستان گفت: در يکي از بازي‌هايي که حريف‌مان هيچ موقعيتي نداشت شکست خورديم. تمامي کارشناسان اذعان داشتند که عملکرد ما در دو مسابقه رفت و برگشت در مقابل الشباب بسيار خوب بود اما روي يک غافلگيري گل خورديم.

به گزارش فارس ، وي افزود: در يک موقعيت بازيکن برزيلي الشباب به هم تيمي آرژانتيني خود پاس داد و توانستند روي غفلت‌مان دروازه تيم را باز کنند. هر چند در اين مسابقه شکست خورديم اما چيزي از ارزش‌هاي تراکتورسازي کم نمي‌شود و همچنان در آسيا مدعي صعود از گروه‌مان هستيم.

هافبک تراکتورسازي تأکيد کرد: تيمي کم تجربه و بي‌ادعا هستيم اما با اين وجود عملکردمان بسيار مثبت بوده است. شما ديديد مقابل الشباب برخلاف جريان مسابقه گل خورديم و اين نشان مي‌دهد که بازيکنان‌مان تلاش زيادي از خود ارائه مي‌کنند و تمام فکرشان موفقيت تراکتورسازي است.

وي در مورد اتفاقاتي که از سوي هواداران در پايان مسابقه رخ داد، يادآور شد: در اين بازي‌هاي پاياني داشتن تمرکز بسيار مهم است، هواداران ما هميشه يکي از عوامل موفقيت تيم بودند، بايد در ادامه نيز از ما حمايت کنند تا بتوانيم به موفقيت برسيم، ما با کسب 6 امتياز صعودمان قطعي خواهد شد، اگر از 2 بازي آخر 4 امتياز هم بگيريم مي‌توانيم به دور بعد صعود کنيم. حيف است در اين مقطع با انجام صحبت‌هاي جناحي و شعار دادن عليه مديرعامل تيم را به حاشيه ببريم، وقتي مدافع يا مهاجم بد کار مي‌کند تيم گل مي‌خورد و نمي‌توانيم گل بزنيم ديگر چه کاري از دست مديرعامل برمي‌آيد. مديرعامل نمي‌تواند خودش وارد زمين شود و گلزني کند. جعفري با شعارهايي که دادند مظلوم واقع شد.

کريميان تأکيد کرد: البته به خاطر شکست از هواداران عذرخواهي مي‌کنيم، همچنان در ليگ قهرمانان آسيا شانس داريم، شما ديديد سپاهان با آن سابقه در ليگ قهرمانان متحمل 3 شکست شد. با حمايت و همدلي مي توانيم به مرحله بعد صعود کنيم، تراکتور شايد در بازي مقابل الغرافه نيازمند حضور صد هزار نفري هواداران باشد و بايد به اين نکته توجه کنيم که از دقيقه 1 تا دقيقه 90 همواره تيم مورد حمايت قرار مي‌گيرد.

هافبک تراکتورسازي خاطرنشان کرد: اگر يک دقيقه هم تا پايان بازي وقت بود بايد حمايت کنند شما در بازي دورتموند ديديد اين تيم توانست در 3 دقيقه آخر 2 گل به مالاگا بزند و به مرحله بعد صعود کند اگر هواداران دورتموند در اين بازي حمايت نمي کردند و عليه تيم خود شعار مي دادند آيا مي توانستند به پيروزي برسند؟

وي افزود: 12 سال است فوتبال بازي مي کنم تماشاگر تبريزي بايد با همه هواداران فرق داشته باشد. اين فرهنگي بوده که خود آنها وارد فوتبال کرده اند. شعار «عيبي يُخ» تبريزي ها هميشه زبانزد بوده است. اين فرهنگ را بايد خودشان حفظ کنند اين شعار انرژي و انگيزه هواداران را دو چندان مي کند. تماشاگران بيايند حمايت کنند ما هم از جان و دل مايه خواهيم گذاشت.

کريميان در ادامه با انتقاد از سازمان ليگ اظهار داشت: تيم هايي که در آسيا بازي دارند از برنامه سازمان ليگ ضربه خوردند. فشردگي بازي ها به ما ضربه زد و دود آن به چشم نمايندگان ايران در آسيا رفت. آن وقت عده اي مي گويند فوتبال ايران افت کرده است چنين چيزي وجود ندارد و بايد بدانيم تيم هاي ما دارند با فشردگي زيادي بازي مي کنند. استقلال و سپاهان هرکدام‌شان 2 تيم دارند اما ما با 11 بازيکن 10 هفته است که مسابقات را با فشردگي انجام مي دهيم. قصد توجيه ندارم اما اگر هواداران از ما حمايت کنند مي توانيم در ليگ سهميه بگيريم و در آسيا بالا مي رويم.

وي در مورد ديدار فرداي تراکتورسازي مقابل فولاد گفت: اگر فولاد را ببريم سهميه آسيايي تراکتورسازي قطعي مي شود و بعد از آن نيم نگاهي به نتايج تيم هاي ديگر داريم و در صورت لغزش استقلال و سپاهان مي توانيم به قهرماني اميدوار باشيم. جعفري با بدترين مشکلات به تنهايي کار را جلو برده است. در تيم هاي زيادي حضور داشتم. در تيم هاي ديگر کل استان بسيج مي شدند و کار را جلو مي بردند اما در اين جا سردار تک و تنها امور را برعهده دارد و با گرفتن پول و ... شرايط را براي بازيکنان فراهم کرده است. خيلي بد است که در اين شرايط بخواهيم عليه او حرف هايي را مطرح کنيم. فکر مي کنم برخي از تماشاگرنماها در بازي با الشباب باعث ايجاد اين اتفاقات شدند.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 463
  • بازدید سال : 4,954
  • بازدید کلی : 140,059