loading...
هواداران تراکتور
امین بازدید : 109 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: قهرمانی حق ما بود و از لحاظ فنی و تاکتیکی قوی‌تر از استقلال و سپاهان بودیم.


تراکتور تا چند هفته پیش مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر بود ولی شاگردان تونی اولیویرا در چند هفته امتیازات حساسی از دست دادند تا دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشند

. در این میان تراکتور با حاشیه‌های مختلفی روبرو شد و خیلی‌ها معتقدند همین حواشی تاثیر زیادی در قهرمان نشدن تراکتور داشته است. در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر با جواد کاظمیان گفت‌وگویی شده که در زیر می‌آید:

خیلی‌ها معتقدند تراکتور به خاطر حواشی که برای این تیم به وجود آمد قهرمانی را از دست داد. نظر تو در این مورد چیست؟
تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند و تراکتور هم در فوتبال ایران حالا یک قطب جدید و یک تیم بزرگ است. من خودم ناراحت شدم که شانس قهرمانی را از دست دادیم و این در حالی است که از قهرمانی تراکتور مطمئن بودم. اگر مقابل استقلال و سپاهان نمی‌باختیم و مساوی می‌کردیم احتمالا قهرمان می‌شدیم ولی باز هم چیزی از ارزش‌های تراکتور کم نمی‌شود.

و به همین راحتی قهرمانی را از دست دادید...
شاید اینطور باشد ولی تیم ما به معنای واقعی فوتبال بازی کرد و خودم لذت می‌بردم. از دست دادن قهرمانی ناراحت‌کننده بود و این دومین سالی است که تراکتور نتوانست قهرمان شود. با این حال تجربه این ۲ سال می‌تواند به تراکتور کمک کند. البته ما در آسیا تقریبا خوب نتیجه گرفتیم و در ۲ دیداری که باختیم حق‌مان شکست نبود. من معتقدم امسال قهرمانی حق تراکتور بود و ما از لحاظ فنی و تاکتیکی قوی‌تر از استقلال و سپاهان بودیم.

قبول داری تونی اولیویرا بابت برخی رفتارها مظلوم واقع شد؟
من دنبال گذشته نیستم و دنبال حاشیه هم نمی‌روم. تونی مربی خوبی است و ما هم سعی کردیم که او را کمک کنیم. به هر حال این طبیعت فوتبال است که گاهی اوقات حاشیه هم به وجود بیاید ولی من در تراکتور آرامش داشتم و این آرامش را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

فصل بعد هم در تراکتور می‌مانی؟
اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم. من در این سال‌ها در تیم‌هایی بازی کردم که بیشتر به فکر دفاع بودند ولی تراکتور تیمی تهاجمی است و در این تیم فوتبالم بیشتر به چشم می‌آید. از طرف دیگر تراکتور طرفداران خونگرمی دارد و دوست دارم در این تیم بمانم.

 فکر می‌کنی در لیگ چه تیمی قهرمان شود؟
با شکست سپاهان فکر می‌کنم شانس استقلال زیاد شد.

دوست داری در جام حذفی پرسپولیس قهرمان شود؟
من به فینال حذفی و پرسپولیس فکر نمی‌کنم و اجازه ندارم در مورد پرسپولیس یا تیم‌های دیگر حرف بزنم. از کودکی طرفدار پرسپولیس بودم ولی الان بازیکن تراکتور هستم و می‌دانم هواداران این تیم چقدر تعصب دارند و حساس هستند.

 به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنید؟
بازی با الجزیره بسیار سخت است خصوصا اینکه باید در هوای شرجی دبی بازی کنیم. در امارات مساوی نتیجه خوبی است و در بازی آخر می‌توانیم با شکست دادن الجیش به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کنیم.

 با ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر موافق هستی؟
معتقدم در ایران فوتبالیست‌های بسیار خوبی حضور دارند که باید خود را نشان دهند. با این شرایط معتقدم لیگ برتر باید ۱۸ تیمی باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هواداران تراکتورسازی اخبار داغ تراکتور و لیگ برتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت تراکتور در فصل جدید؟
    پیوندهای روزانه
    تاریخچه

    باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز یک باشگاه‌ فوتبال است که در تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز بنیانگذاری شده است.تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک سقوط کرد و پس از ۸ سال انتظار در سال ۱۳۸۸ دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 5,080
  • بازدید کلی : 140,185